יום שני, 28 במרץ 2011

כרטיסי ביקור לכל מטרה

חברות ועסקים המעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור לעובדיהם יכולים לגשת לבתי הדפוס השונים ולהזמין כמות מסחרית במחירים זולים במיוחד. היום להזמין כרטיסי ביקור לא עולה הרבה ויתרה מכך, ניתן לעצב אותם בקלות אצלכם במחשב. באתרים השונים אפשר לראות מגוון דוגמאות רבות של כרטיסי ביקור בשלל עיצובים וצבעים כאשר אתם יכולים לשנות את הגופן והגודל של הכיתוב ולראות מה הכי מתאים לכם. אך למי שמתקשה להחליט או לא יודע מה הכי טוב עבורו, ברוב בתי הדפוס נציגי החברה ידאגו לייעץ לכם.

בחברה בא אני עובד לכל הסוכנים יש כרטיסי ביקור. בכל זאת, מדובר בחברה מכובדת ובהחלט דרוש וראוי שלכל סוכן יהיה כרטיס ביקור משל עצמו, על מנת שכאשר הוא בא ללקוח, יותר מכובד להשאיר כרטיס ביקור עם כל הפרטים הרלוונטיים. כרטיסי ביקור בהחלט מראים על מקצועיות ורצינות. לי אין כרטיס ביקור מכיוון שאינני עוסק בפגישות עם לקוחות. מה שטוב זה שאנחנו לא צריכים להזמין כרטיסי ביקור מבתי דפוס, החברה שלנו עובדת עם מספר בתי דפוס כך שאנחנו יכולים להזמין כמות גדולה של כרטיסי ביקור כמעט ללא עלות.

כרטיסי ביקור הם למעשה הרושם הראשוני שאתם יוצרים מול אותו אדם או יותר סביר להניח מול לקוח פוטנציאלי לו אתם מעוניינים לשווק את עצמכם. מאז ומעולם כרטיסי ביקור היו משהו שיש לשים עליו דגש מיוחד. פעם היה מכונות אוטומטיות בקניונים השונים בה אפשר היה להדפיס כרטיסי ביקור לפי רצונכם, הייתם רושמים מה שאתם רוצים, שם, כתובת, אימייל, טלפון וגם כמובן כמות הכרטיסים שאתם מעוניינים. היום כמעט ואין את זה. ובכל אופן מומלץ לגשת לבתי הדפוס השונים בכדי שידפיסו עבורכם כרטיסי ביקור מתאימים בשבילכם.

כרטיסי ביקור הם למעשה תעודת הזהות של כל חברה או אדם פרטי המעוניין לייצג את עצמו בכבוד וכמובן שעל הדרך יהיה יעיל מבחינה שיווקית. כרטיסי ביקור נועדו לכל אחד, לכל ארגון ולכל עסק. הוא עוזר לנו ביצירת קשר עם לקוחות ולהביא לקוחות פוטנציאליים לחברה. את ה- כרטיסי ביקור ניתן להזמין מבתי הדפוס השונים המתמחים בכך, כמובן חשוב שזאת תהיה חברה מקצועית עם ניסיון בתחום.

2 תגובות:

  1. אין ספק שגם כיום, כרטיסי ביקור לא איבדו מחשיבותם העסקית. עם כל אתרי האינטרנט וכל הטררם מסביב, עדיין צריך את הטאץ' האישי. וזה משהו שכרטיס ביקור יכול לספק.

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום כמו בעבר חייבים להשקיע בכרטיסי ביקור מעוצבים על מנת להגיע ללקוחות חדשים ולא להפסיק את הפלח שוק שאינו נחשף לנותני שירות דרך האינטרנט.
    אני כבעל עסק משקיע את אותו תקציב גם בפרסום באינטרנט וגם בפרסום מודפס אם זה כרטיסי ביקור, פליירים או מתנות ממותגות שונות.
    הרבה אנשים היום חושבים שלא חשוב להשקיע בפרסום רגיל בכלל כאשר משקיעים בפרסום באינטרנט, ואינם מבינים שהאינטרנט אינו מגיע לכל פלחי השוק.

    השבמחק