יום שני, 21 במרץ 2011

נופש במלון!

לדעתי חופשה שנתית אמורה להיות בגדר חובה. אם זה ב- בתי מלון, אם זה בצימרים ואם זה סתם טיול של כמה ימים בחוף הכנרת. כמובן כל אחד ומה שהוא אוהב שכן יש הבדל גדול בין חופשה בצימרים לבין חופשה ב- בתי מלון. בעוד הצימרים מציעים לנו חוויה קצת יותר פרטית ורומנטית באווירה כפרית, ה- בתי מלון לעומת זאת מציעים מגוון אטרקציות ושירותים. בעידן של היום, צימרים בהחלט הפך למשהו בולט בענף התיירות אך עדיין בתי המלון לא יישארו ריקים.

אני אישית מתה על בתי מלון ועל חופשות בכלל. הכי כייף זה חופשה במלון, לנוח קצת מהכל ולשנות אווירה. אבל רק בתי מלון בארץ! כשנוסעים לחו"ל, הבית מלון משמש למעשה רק כמקום לינה כי המלון לא כל כך אטרקטיבי כמו בארץ. ה- בתי מלון אצלנו בארץ מציעים לנו שלל פינוקים, מגוון אדיר של אוכל מדי יום, גם בבוקר, גם בצהריים וגם בערב. אני למשל נסעתי לפני חודשיים בערך להונגריה, לבודפשט והאוכל במלון היה פשוט בדיחה לעומת האוכל שיש ב- בתי מלון אצלנו. כשנוסעים לחו"ל, נוסעים יותר בשביל לטייל ולראות עולם.

בכל הנוגע למחירים, כמובן הם משתנים ממלון למלון וממשרד נסיעות כזה או אחר. ישנם בתי מלון "הכל כלול" בהם אורחי המלון מקבלים מלבד הארוחות גם שלל פינוקים במשך היום כמו: שלגונים, ארטיקים, שתייה קלה וכדומה. ישנם בתי מלון הכוללים מלבד החופשה עצמה במלון גם מסלולי טיולים ואטרקציות מיוחדת. למשל בתי מלון בצפון יציעו לכם גם טיול מהנה במקומות המקסימים שיש בצפון, שייט בקיאקים, רפטינג וכו'. בעוד בתי מלון באילת יוכלו להציע לכם אטרקציות מים כמו: אופנועי ים, אבובים, בננות, שייט בסירה וכולי.

כאשר מתכננים טיול, סביר להניח שהדבר הראשון שאנחנו מבררים לגביו הוא בתי מלון. אנחנו בודקים את רמת הכוכבים שלו, שואלים אנשים, מתייעצים, מנסים לקבל המלצות ממקורבים וכולי. האטרקציות השונות והמגוונות שמציעים לנו ה- בתי מלון גורמות לכך שלפעמים במשך כל החופשה אנחנו פשוט לא רוצים לצאת מהמלון. אם כי, כמובן אי אפשר להישאר כל הזמן במלון ובערב נחמד לצאת לטייל בעיר או לשבת בבית קפה סמוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה