יום חמישי, 27 בינואר 2011

חבילות שי לחג

לידידה מאוד טובה שלי מהצבא יש יום הולדת בקרוב. אמנם אנחנו לא נוהגים להיפגש הרבה אבל משתדלים להתראות מדי פעם. האמת שלא ראיתי אותה כבר די הרבה זמן למרות שאנחנו מדברים בפייסבוק די הרבה יחסית. יש לה יום הולדת בקרוב, סיבה טובה להיפגש, אפילו אני אקנה לה איזה משהו. יש לי חנות ליד הבית המוכרת חבילות שי וכל מיני מתנות קטנות כאלה, נראה לי אני אלך לשם. יש שם חבילות שי בכל מיני גדלים, אני אקנה לה את הקטן עם איזה ברכה יפה.

כשהשתחררתי מהצבא לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה מעצמי. קודם כול מאוד אהבתי את הצבא ורציתי להמשיך בקבע וגם הם רצו שאני אשאר פשוט לא היה תקן. לכן בניגוד להרבה אחרים לא ממש חגגתי את השחרור. במשך כמה שבועות חיפשתי עבודה וכשלא מצאתי החלטתי ללכת על עבודה מועדפת בחנות נוחות וכך התחלתי לעבוד ב-yellow. זה היה בדיוק בראש השנה. אני זוכר שבדיוק החלו למכור בכל מקום חבילות שי ומתנות ואצלנו אפילו פרחים לא היה. אמרתי למנהל שלי אולי כדאי שגם אנחנו נמכור חבילות שי לקראת החגים. הוא אמר שהוא יחשוב על זה לקראת החג הבא. מה שקרה בפועל שלא ולא אני נשארנו בסניף.

לאימא שלי יש יום הולדת בקרוב ואני לא יודע מה לקנות לה. אמנם פעם לא הייתי נוהג לקנות לה מתנות ליום הולדת אך בשנים האחרונות דווקא כן. אני בדרך כלל מביא לה חבילות שי נחמדות פלוס עוד איזה מתנה קטנה. הפעם אני רוצה לעשות לה משהו קצת יותר מיוחד ומקורי ואני פשוט לא יודע מה לעשות. אני אתייעץ עם ידידה שלי, היא בטוח תדע, היא בחורה מאוד יצירתית. אולי במקום חבילות שי אני אקנה לה פרחים יחד עם המתנה, נגוון קצת.

חבילות שי מאז ומתמיד היה מוצר מבוקש. בין אם זה יום הולדת למישהו מהעבודה, בין אם הוזמנת למשפחה של חברתך וגם כמובן כמתנה לכבוד החג, חבילות שי תמיד יהיו שימושיות ביותר. אין דבר יותר משמח מלהעניק מתנות או חבילות שי לאנשים הקרובים אלינו והיקירים שלנו על מנת להראות להם שהם באמת חשובים לנו. כמובן שאין צורך להשתולל מבחינת כספית וכמובן תלוי לאיזו מטרה אנחנו רוצים לקנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה