יום חמישי, 20 בינואר 2011

מתנפחים לילדים

לפני כמה זמן הלכתי עם חברה שלי לפארק הירקון בתל אביב, היה ממש נחמד, טיילנו להנאתנו, אכלנו גלידה ובכלל היה המון אנשים והיה יום יפה לטיול. היה שם גם איזה פעילות מגניבה של מתקנים מתנפחים, אמנם זה היה באזור נידח של הפארק אך גם כך הגיעו לשם כל הילדים. רעיון נחמד דווקא לשים שם מתקנים מתנפחים ולראות את כל הילדים מתלהבים ומקפצים להם שם.

להפיק אירוע מיוחד לילדים זה לא משהו קל, אפשר להגיד שאפילו זה די קשה ודרוש בו המון מקצועיות ויצירתיות בכדי למצוא אלטרנטיבות טובות אך אם יש משהו שתמיד ילך טוב בכל אירוע עם ילדים זה מתקנים מתנפחים שתמיד הילדים ייהנו ממנו שזה כבר ממזמן לא טרנד אופנתי או משהו אלא דבר הכרחי בכל אירוע עם ילדים. עם זאת, יש לציין כי מתקנים מתנפחים הם לא בהכרח רק לילדים כפי שמקובל לחשוב. יש המון פעילויות שהם דווקא לבני הנוער היותר גדולים, בעיקר לאלה האוהבים את הספורט האתגרי. יש את השור הזועם, יש את קיר הטיפוס, יש אפילות פעילויות ספורט בתוך המים בשילוב מתקנים מתנפחים שמקשים על המסלול והופכים את האירוע למרתק ומגניב ביותר.

בכל הקשור לאירועים לילדים, מתקנים מתנפחים תמיד יהיו אטרקציה מעניינית ומגניבה. ילדים מאוד אוהבים את זה וכמעט בכל מסיבת יום הולדת, אירוע בר מצווה או סתם אירוע חגיגי לילדים ניתן לראות מגוון מתקנים מתנפחים שעליהם הילדים קופצים בשמחה ובאושר. כמובן שכאשר רוצים להזמין מתקנים מתנפחים לכל אירוע שהוא, הדבר הכי חשוב שצריך לבדוק הוא נושא הבטיחות ועליכם לדרוש מהחברה את כל אישורי הבטיחות הדרושים להפעלת המתקנים. כמובן שלחברה רצינית ומקצועית בתחום יהיו לה את כל ההיתרים הדרושים. אחת החברות המובילות בענף, היא חברת ענק המתנפחים המשכירה מתקני מתנפחים במגוון צורות.

יש הרבה אופציות ואלטרנטיבות לאטרקציות לאירועים. אחת הפעילויות הכי פופולאריות לאחרונה זה מתקנים מתנפחים. זה יכול להיות בכל מקום, זה יכול להיות בבית, זה יכול להיות בפארק וזה יכול להיות אפילו בבריכה! תארו לכם למשל אתם עושים לבן שלכם יום הולדת בבריכה, ובתוך המים לפתוח מתקנים מתנפחים אשר ייגרמו להתלהבות רבה מאוד אצל הילדים כי בכל זאת זה דבר מאוד מיוחד שלא עושים כל יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה