יום ראשון, 30 באפריל 2023

מעקה למדרגות פנים

 למה צריך מעקה למדרגות פנים?

מעקה למדרגות פנים הוא אחד ממאפייני הבטיחות העיקריים של כל גרם מדרגות באשר הוא, אך הוא משפיע על גם עיצוב החלל

מעקה למדרגות פנים מסייע במניעת נפילות ופציעות, משום שהוא החלק של גרם המדרגות שאנשים נאחזים בו לתמיכה בעת עלייה ויורדת במדרגות. הוא המחסום שמונע מאנשים ליפול מצדי המדרגות, והוא חייב לספק יציבות ומנחה רציף לאורך המדרגות. זו הסיבה לכך שמעקה חייב להיות חזק מספיק כדי לא להישבר אם מישהו נופל או נשען עליו.

מעקה פנים יכול להיות עשוי ממגוון חומרים וניתן לעצב אותם בסגנונות שונים, מסדרה של עמודים אנכיים פשוטים ועד למעקה כבלים מודרני. במילים אחרות, המעקה יכול להיות מחובר לקיר, להשתרע מהצד של מעקה המדרגות או להתחבר לעמודים אנכיים מהצד הפתוח של גרם מדרגות. החלק הזה של המדרגות יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כגון מתכת, עץ או זכוכית, כדי להשיג אפקטים חזותיים שונים. סוג המעקה שמתקינים ישפיע גם על מראה גרם המדרגות.

ההתאמה של החומר הטוב ביותר למעקה תלויה בסביבה בה נמצאות המדרגות ובמראה הרצוי. מתכות, כמו פלדה, אלומיניום וברזל יצוק, הן אפשרויות פופולריות עבור אזורים של מסחר ושל ותעשיה וגם עבור חללים מודרניים. אפשר להשתמש גם במעקה מעץ. לעתים קרובות משתמשים במעקה מזכוכית, כאשר רוצים לראות את הנוף שמעבר למעקה. למעקה למדרגות פנים בבתים ובמשרדים משתמשים בדרך כלל גם נירוסטה כדי ליצור קווים נקיים ומראה עכשווי. ניתן להשתמש בנירוסטה בשילוב מגוון של חומרים, כגון עץ, כדי ליצור את המראה הרצוי.

יתרונות מעקה מברזל

מצד אחד מעקה מברזל אינו דורש תחזוקה, אך מצד שני יש מקרים בהם יש לתחזק את הצבע, בערך אחת לשנה. כמו כן מדובר בחומר יחסית זול ועל כן טוב לדעת שניתן למצוא מגוון עיצובים מרהיבים שבסופו של יום מתומחרים באופן הגיוני. מכאן שאם גם אתם מבקשים ליהנות ממבחר מעקות מברזל, רצוי להגיע למקום שמתמחה בתחום וכאן אנחנו - מסגריית אבאדאן נכנסים לתמונה, עם 50 שנות ניסיון של מקצועיות ללא פשרות ועיצובים מרשימים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה