יום שבת, 29 באפריל 2023

מתנפחים לבריכה

מתנפחים לבריכה

בכל שנה עם בוא הסתיו סוגרים את שערי הבריכה, משחררים את המציל מעבודתו ומרוקנים אותה ממים. בכל שנה גם, עם בוא האביב מתחיל סיבוב חדש, ממלאים את הבריכה במים טריים ורעננים, מגייסים מציל ופותחים אותה לכבוד עונת הקיץ הארוכה. את הפתיחה הזאת צריך בהחלט לחגוג, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות השכרת מתנפחים לבריכה שבהחלט ניתן לומר כי הפכו לאחד האטרקציות הפופולאריות בימי הולדת ואירועים עם ילדים. 


חוויית מים יוצאת דופן

כולם יודעים מה זה מתנפחים, ואם יש לכם ילדים לבטח פגשתם אין ספור סוגים של מתנפחים בשורה של מתחמי ג'ימבורי בקניון, בפארק, במרכז המסחרי ואפילו במסיבות ואירועים של בית הספר או של הרשות המקומית. אבל כאשר לוקחים את אותם מתנפחים ומכניסים אותם אל תוך המים, החוויה שמתקבלת היא חוויה שונה לחלוטין, חוויה יוצאת דופן המאפשרת לילדים לקפוץ ולהשתולל בלי לפחד משום דבר.


צפים על פני המים

מתנפחים לבריכה מתאימים כמובן לא רק כאשר אתם רוצים לחגוג את פתיחת הבריכה בתחילת עונת הקיץ, אלא לכל אירוע שאתם רוצים לערוך בבריכה, ורוצים להפוך את האירוע ליותר צבעוני, יותר תוסס ויותר פעלתני. אם אתם בוחרים לערוך את האירוע שלכם בבריכה, תוכלו להזמין מספר מתנפחים אותם מכניסים אל הבריכה באופן כזה שהם צפים על פני המים, קשורים ומעוגנים למקומם, ומאפשרים לילדים ליהנות מזמן איכות יוצא דופן במי הבריכה, הרבה מעבר לחוויית בריכה רגילה של סופשבוע בבריכה השכונתית.


מתנפחים להשכרה ושירותים נלווים

יש מגוון סוגי מתנפחים להשכרה בהם אפשר לעשות שימוש בבריכה הוא עצום, והבחירה היא שלכם בלבד. תוכלו לבחור במתנפחים פשוטים לגילאים נמוכים של הכיתות הנמוכות, תוכלו לבחור במתנפחים גדולים ומאתגרים עם מגלשות, מתנפחים של מסלול מכשולים שהדבר הכי כיף בהם הוא להיכשל וליפול אל תוך המים, ועוד שורה של סוגי מתנפחים, הכל לפי טעמכם ובהתאם לגילאי הילדים הצפויים להיות נוכחים באירוע. מן הסתם, את המתנפחים אתם רוצים לשכור מחברה מקצועית שתספק לכם גם צוות הקמה, ואיש תמיכה שילווה אתכם באירוע ויבטיח שהכל עובד בצורה מלאה וחלקה, וכן יספקו לכם אנשי צוות שיפוזרו בין המתנפחים ויבטיחו את שלומם של הילדים בצורה מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה