יום שלישי, 14 בדצמבר 2021

ארונות אמבטיה

אחרי שהם מסתירים את הצינורות המכוערים שמתחת לכיור ומספקים תמיכה למשטחי השיש ולכיור, ארונות אמבטיה יכולים להפוך ליצירה בפני עצמה שתפאר את החדר

בעת שיפוץ חדר אמבטיה, אחד הפריטים הראשונים עליהם נותנים את הדעת הוא חידוש או רכישה של ארונות אמבטיה. קיימות אפשרויות עיצוב שונות, המתאימות למגוון רעיונות לשיפוץ אמבטיה. התקנת ארונות קיר עשויה להפוך לפרויקט "עשה זאת בעצמך".

מכיוון שחדר האמבטיה מייצג את ההעדפות וסגנון החיים של הגרים בבית, יש לבחור ארונות אמבטיה בצורה חכמה ויצירתית, בעיקר אם מעוניינים להפוך את החדר הזה למעוצב, מושך ונוח. בעולם של ימינו, ארונות מתחת לכיור חיוניים על מנת להתאים לאווירה הביתית המודרנית. ניתן לבחור באפשרות להזמנת ארונות בהתאמה אישית אצל נגר או לבחור בארונות אמבטיה מוגמרים מתוך קולקציות ריהוט אמבט בחנויות המתמחות. כמו כן, ניתן להתאים גם דלתות פנים ודלתות לבית. 

לפני שמקבלים החלטה באשר לאופן בו רצוי שארונות האמבטיה יהיו מעוצבים, כדאי לשקול באיזה אופן ישמש החדר. אם הוא גדול ומרווח, מומלץ לבחור בארונות קיר גדולים שיתמכו בשני כיורים עם משטח עליון רחב. אם מדובר על חדר אמבטיה קטן, מומלץ לבחור בארון שלא יתפוס מקום רב מדי וישתלט על החלל. כשבוחרים את הגימור המתאים לארון, כדאי לוודא שהצבע משלים תכונות של הרכיבים בחדר, כגון צבע הקירות והאריחים, צורת הכיור ואפילו הגוון של הברז. אם מעוניינים בעיצוב יוצא דופן, מעז ומרשים, ניתן לבחור בארון אמבטיה בעל צבע יוצא דופן, שאינו עולה בקנה אחד עם אלה האחרים שנבחרו לחדר. בחירה כזו תהפוך את הארון למעין מוקד מרתק שיעורר עניין בעיצוב החדר כולו.

היתרון הבולט ביותר של ארונות אמבטיה הוא בשמירה על חפצים והפריטים האישיים שלכם מוגנים ומחוץ לטווח ראייה. מדפים מאפשרים לאחסן את מרבית החפצים והפריטים, אך הם מותירים אותם בחוץ במקום מאחורי דלתות סגורות. זה נראה טוב, אם מדובר בערימות מסודרות של מגבות בצבע זהה וחלוקי רחצה. עם זאת, אם מדובר בסוגים שונים של מגבות ישנות, גלילי נייר טואלט, מייבש שיער, דאודורנט, מוצרי שיער ומה לא, כדאי לאחסן אותם כך שלא יראו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה