יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

פתרונות הצללה וקירוי למרפסת

הצללה למרפסת
מרפסת הינה נכס יקר ערך שניתן ליהנות ממנו רבות. ע"י מרפסת ניתן ליצר תחושה של גינה גם כאשר מדובר על מגורים בקומה עליונה, ע"י מרפסת ניתן להגדיל את הבית וע"י מרפסת ניתן ליצור פינה בבית בעלת אווירה ייחודית. עם זאת, על מנת ליהנות ממרפסת יש צורך לוודא שיהיה נעים לשבת בה ועל כן בראש ובראשונה יש לוודא שהיא מוצלת וכן בחורף, שעדיין יהיה אפשר לצאת מדי פעם למרפסת גם אם מעט גשום כך שניתן לומר כי סגירת חורף למרפסת זה בהחלט דבר חשוב. על כן דבר ראשון שיש לעשות מרגע שזוכים לגור בבית עם מרפסת זה לדאוג לקירוי מתאים.

 

מבחר
כיום ניתן למצוא מבחר רב של פתרונות הצללה למרפסת. יש סוכך סנטק שכולל טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לו להתקפל ביעילות ובמהירות, הוא מתאים לכל סוג של מזג אוויר, מכיל זרועות וצירים איכותיים ואף כולל מרזב שמנתב את המים באופן מסודר. מדובר על אחד הפתרונות היותר יוקרתיים שאידיאלי בעיקר עבור בתי עסקים - אך לא רק. יש סוכך מבוסס זרועות שאידאלי עבור הלקוח הפרטי כיוון שהוא כולל מערכת פשוטה ויעילה, אך הוא אינו עמיד בפני רוח חזקה.

 

חלוקה לקטגוריות
ישנם היום כמה וכמה פתרונות הצללה למרפסת – בעזרתם ניתן להצל את מרפסת הבית בצורה יעילה ודקורטיבית. כיוון שהמבחר הנו גדול, ראוי לעשות סדר בדברים לפי חלוקה לקטגוריות, כך שניתן להגדיר שיש סוככים שמותאמים לכל השנה ולעומתם יש כאלו שרק לקיץ. יש סוככים שעמידים בפני גשם, יש כאלו שהם מתקפלים, יש קבועים וכדומה. מכאן שכאשר באים לבחור הצללה למרפסת, יש להבין בדיוק מהם הצרכים ובנוסף מהו התקציב האפשרי, ומנקודה זו ניתן לצאת אל עבר בחירה מוצלחת.

 

השוואה
יש מבחר חברות המציעות מגוון פתרונות הצללה למרפסת, ועל כן גם אם כבר מצאתם את הסוג הרצוי במקום אחד, מומלץ לבדוק בכמה מקומות נוספים מהו המחיר הנדרש, יש להשוות מאלו חומרים הוא עשוי בכל מקום, לבדוק האם המחיר גם כולל שירותי התקנה וכדומה. לסיכום בית עם מרפסת מהווה שילוב מנצח ומרפסת עם הצללה מבטיחה הנאה. סוככי מרקיזה לדוגמא, באים בעיצוב מעוגל והם עמידים בכל עונות השנה. עוד אופציה של סוכך הוא סוככי חלון שמושתתים על מערכות קפיצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה