יום שלישי, 15 בדצמבר 2020

ציוד למטבח המוסדי

ציוד למטבח המוסדי קונים אך ורק ממקצוענים בתחום. בכלל, כשמקימים מסעדה חשוב מאוד לחשוב היטב קודם כל בתכנון המטבח במסעדה. תכנון נכון של המטבח הוא מתכון  להצלחה כך שהשף הראשי יוכל לתפעל את שאר הטבחים והעובדים בצורה יעילה. אך בנוסף לכך, חשוב כמובן לדאוג לציוד מטבח טוב ואיכותי. כלי המטבח הם למעשה כלי העזר של הטבח לעשות את עבודת האמנות שלו שזה לבשל ארוחות טעימות ומדהימות כשם שצייר זקוק לעיפרון שלו בכדי לעשות את עבודת האמנות או שכדורגלן מדופלם לא יכול להראות את ביצועיו ללא הכדור. 


דוד שלי פתח מסעדה לפני כמה חודשים. העסק ברוך השם די מצליח. מכיוון שגם אני שוקל לפתוח עסק בעתיד (גם כן בתחום המזון) שאלתי אותו מה צריך לעשות כדי שהעסק יצליח וישגשג. הוא ענה לי שהוא לא יודע בקשר לכל עסק אבל בעסקי המסעדות הוא אמר שברגע שיש לך שף מעולה סבירות גבוהה שהמסעדה תשגשג. כמובן שכל שף זקוק ל-סכין שף טובה ואיכותית. אבל לא די בכך, חשוב שכל הציוד יהיה איכותי ולהזמין מהחברות המובילות. לכן לבקשת השף הוא הזמין לו ציוד למטבח המוסדי בכדי שיוכל לנהל את המטבח כמו שצריך ולהפעיל את העובדים היטב. והתוצאות נראות בשטח. האמת, די התרשמתי מדבריו ואם בעתיד בעזרת השם אני אפתח עסק אני אקח כמה מהערותיו לתשומת ליבי. 


כשמדברים על ציוד למטבח המוסדי מדברים בעיקר על הציוד במסעדות ובעסקי המזון. כמובן שבכל מסעדה דרוש שיהיה טבחים ושפים מקצועיים ומוכשרים אך רצוי ומומלץ גם "לעזור" להם עם ציוד איכותי שזה אומר רכישת ציוד מקצועי למטבח המוסדי. זה ממש לא משנה אם מדובר במסעדה חלבית או מסעדה בשרית או אפילו בית קפה, חשוב הציוד יהיה ברמה הגבוהה ביותר. כמו שאצן, עם כל זה שנולד עם כישרון אדיר מלידה המסוגל לרוץ במהירות פנומנאלית, ירוץ עם נעליים איכותיות ומקצועיות, כך גם הטבח זקוק לציוד איכותי ומקצועי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה