יום ראשון, 13 בדצמבר 2020

יאכטה לימי הולדת

יש לכם הזדמנות לחגוג עם החברים האהובים והשמחים שלכם, במסיבה בלב ים, אם רק תבחרו בהשכרת יאכטה ליום הולדת, תוכלו לחגוג אירוע הרחק מההמונים בלי לדאוג לשאר העולם. תוכלו להישאר לצדי חופיו של אזור מסוים או לשוט הלאה ולראות לאן תיקח אתכם הרוח. חברות רבות מציעות הזדמנות להשכרת יאכטה מדגמים שונים, בהן גם כאלה שיאפשרו לכם לחגוג עם עד מאתיים אורחים ואם היאכטה לא עוזבת את החוף ניתן להרחיב את המסיבה אל מחוץ לה ולהזמין מספר אורחים בלתי מוגבל. כך, ניתן לבחור את היאכטה שתתאים להיקף המסיבה אותה מעוניינים לקיים. 


רוב היאכטות כוללות גם מערכות שמע והגברה שמאפשרות חיבור עם הטלפון החכם ובמקרים של מסיבת ריקודים, ניתן לשלב די.ג'י שיתחבר למערכות עם הציוד שלו ויקפיץ את כולם בלב ים. ניתן להתאים את החוויה לפרטי פרטים כך שתתאים לכל אחד, החל במספר המשתתפים, שעת ההפלגה והיעד אליו שטים. כך, למשל, ניתן לערוך מסיבה של ממש על היאכטה, עם די.ג'יי שינגן מוסיקה לפי בחירה.


דמיינו שאתם ועוד עשרה מחבריכם הקרובים מתלכדים וסועדים בלב ים, הרחק מההמונים ובאופן בלתי מופרע. תוכלו לעגון בנקודה אחת או לשוט לאן שתיקח אתכם הרוח. לכמה שעות, העולם יהיה שלכם. תכננו מסיבת יום הולדת על יאכטה ותיהנו מחגיגה מלאת סגנון עם בני המשפחה והחברים. על מנת לבחור במאפייני החוויה תוכלו לבדוק בקרב חברות שיט ויאכטות מקומיות, ולהתאים לעצמכם את יאכטה ליום הולדת, בהתאם לחזון ולאווירה הרצויה. רוב החברות מציעות שיט אם ארוחות, עוגת יום הולדת, משקאות אלכוהוליים, בידור ועוד הפתעות מהן ניתן ליהנות במהלך ההפלגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה