יום שני, 7 בדצמבר 2020

שמלות לבת מצווה - טרנדים מובילים

החלק העליון נטול הכתפיות עדיין מככב בסצנת שמלות בת מצווה. המגמה דורשת שימוש בדבק גוף שמחזיק חלקים מהבגד צמודים לעור. כך בנות המצווה יכולות להרגיש חופשיות יותר על הרחבה, בלי לדאוג שמא תתרחש תקרית מביכה והבגד יישמט. בין הסגנונות השונים של שמלות בת מצווה צפויים להיות פופולריים במיוחד השנה, גם שמלות עם מוטיבים פרחוניים ושמלות שמשלבות אפליקציות מנצנצות. ככל שמזג האוויר חם יותר, כך השמלות יקלו מראות קלילים יותר והמגע האישי יבוא לידי ביטוי באמצעות שילוב של תכשיטים מתאימים.


אחת התכונות החשובות ביותר בבחירת שמלה לבת מצווה, מעבר למראה ולמידת האופנתיות, היא נוחות. מומלץ לבחור בשמלה שתאפשר לבת המצווה לנוע בחופשיות, לרקוד ולהתרוצץ עם החברים והחברות. כדאי להימנע מתוספות מכבידות, כגון צעיפים, וסטים או סריגים עבים. מומלץ להיצמד לטקסטורות קלילות ורכות, שהולמים את אווירת המסיבה. הערה זו תקפה גם כשמגיעים לבחור אביזרים ותכשיטים. 


הטרנדים המובילים את העונה הנוכחית בסצנת שמלות בת מצווה הם ללא ספק הכיסים הענקיים, הבדים בטקסטורות נוצצות, שילוב מקסימלי של תכשיטים וחצאיות נפוחות. החצאיות שרוב בנות המצווה מציגות על רחבות הריקודים בחגיגות קצרות ונפוחות יותר מאשר ראינו בעבר. אחד הטרנדים הבולטים הוא שכבות הבד המרובות, שברוב המקרים עשויות טול. החצאיות משולבות בחרוזים ובתחרה במידות משתנות על מנת למתן את המלאות של החצאית בעדינות.


חשוב לרכוש שמלה לבת מצווה כחודשיים לפני האירוע ולהימנע משינויים בבחירה, משום שהמידות עשויות להשתנות במהירות בקרב נערות בגיל זה. ככל שרוכשים את השמלה מוקדם יותר, כך יתכן וידרשו התאמות מידה רבות יותר. לכן מומלץ לבצע מדידה נוספת כשבועיים לפני האירוע, על מנת לבצע תיקונים ושינויים במידת הצורך. 


אולי תהיו מעוניינים גם ב: נעלי אלגנט לילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה