יום שני, 13 במרץ 2017

הדפסה על חולצות

מי צריך הדפסה על חולצות?
ברוב מקומות העבודה מספקת ההנהלה לעובדים בגדי עבודה, כשבחלק מהמקומות בגדי העבודה הם סרבלים ובמקומות אחרים חלוקים או חולצות ומכנסיים. כל בעל מפעל או עסק המעסיק מספר עובדים רוצה להביא לקהל את דבר קיומו ודואג לעשות הדפסה על חולצות העובדים – בעצם פרסומת מהלכת. בין היתר מכילה ההדפסה את שם העסק מיקומו ומספר הטלפון שלו. הדפסה על חולצות היא פרסומת מהלכת כמו שקיות ממותגות. אפשר לראות בתחבורה הציבורית או במקומות ציבוריים קהל עם חולצות מכל מיני סוגים. יש שמעניקים ללקוחות כמתנה חולצות עם הדפסה.

בשנים האחרונות הדפסה על חולצות המחולקות באירועים השונים הפכה לגימיק באירוע. בחתונות בהן הבן הראשון מתחתן אב המשפחה מחליף את חולצתו בחולצה עליה הדפסה "עוד... ילדים נותרו", או "...הוא בחור כארז" ועוד כל מיני סוגים של הדפסים. הדפסה על חולצות היא גם מזכרת לכל מוזמני האירוע. "מזכרת מבת המצווה של ....", "יובל לנישואי ..." וכך הלאה. גם חברות היסעים מחלקת לנהגי ועובדי החברה בגדי עבודה שהדפסה על חולצות החברה מדגישה את סמל החברה שמוטבע מעל כיס החולצה או על גב החולצה.

כמויות
בזכות ההדפסה הדיגיטלית, ניתן למצוא שכיום אנשים מייצרים בכמויות חולצות מודפסות, וזאת כי מדובר בעלויות נמוכות ובמוצר שתמיד מתקבל בברכה ומאפשר להרוויח מגוון יתרונות עקיפים. כך למשל אם מדובר בחברה שמעניקה מתנה ללקוחותיה, הרי שגם הלקוח יוצא מרוצה כיוון שקיבל מתנה ללא עלות, גם החברה מרוויחה פרסומת וגם ניתן לשפר את מיתוג החברה. כמו כן לא רק חברות בוחרות משתמשות באפשרות זאת של הדפסה על חולצות, להדפיס כמויות של חולצות מודפסות, אלא גם בני משפחה, בתי ספר, גנים וכדומה.

הדפסה על חולצות
פעם על מנת להדפיס על חולצה, היה צריך להיכנס לחנות ייעודית שמתמחה בתחום זה של הדפסה על חולצות, להביט על הקיר או בחוברת העיצובים, ופשוט לבחור את העיצוב הרצוי עבור יצירת חולצה חדשה. עם זאת, כיום פני הדברים השתנו לגמרי, ולא מעט בזכות פלאי הטכנולוגיה. על כן כיום הרבה יותר נפוץ למצוא שניתן להדפיס על חולצות במגוון בתי דפוס ייעודיים, ולא בהכרח בחנויות. מכאן שגם ניתן לשלוח דרך המחשב הבית את הקובץ הגרפי הרצוי, ובלחיצת כפתור לבצע את ההזמנה של החולצה הרצויה עם ההדפס הרצוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה