יום שלישי, 21 במרץ 2023

פתרונות הצללה

 

פתרונות הצללה חשובים מאוד בבית המודרני. במיוחד במדינה שטופת שמש כמו ארצנו יש חשיבות רבה מבחינות רבות לפתרונות הצללה מוצלחים. יש הצללה של חלונות והצללה של שטחים פתוחים. הצללה של חלונות משפרת את האווירה בבית, מווסתת את הטמפרטורה בימים חמים, יוצרת אווירה נעימה בבית וכמובן חוסכת אנרגיה על צינון הבית. על כן, קיימות היום בשוק כמה וכמה חברות המתמחות במתן פתרונות הצללה – בין אם זה לבית ובין אם זה לאירועים כאלו ואחרים.

 

חיסכון בחשמל ובאנרגיה

פתרונותההצללה לגינה ו/או לבית גורמים לבית להיות קריר יותר ולכן אפשר להפעיל מיזוג פחות שעות וגם בעוצמה נמוכה יותר זה חוסך חשמל וכסף רב. הצללה היא גם טובה לסביבה. כאשר אתם מבזבזים פחות אנרגיה וחשמל אתם תורמים לאורח חיים אקולוגי יותר וירוק יותר. כך שמכול הבחינות הצללה נכונה היא דבר חיובי אשר גם ישפר את איכות החיים וגם תורמת לעולם ירוק יותר.  

 

פתרונות הצללה חשמליים

יש היום גם כמובן פתרונות הצללה חשמליים. במקום לסחוב ולהעלות כול תריס בנפרד ולרוץ לכול פינה בבית כדי לסגור את התריסים ניתן עם שלט לסגור ולפתוח את התריסים בבית. יש היום פתרונות הצללה לחלונות שיש להם מנגנון שקט ולא רועש שקל להפעיל אותו ונוח ונעים להשתמש בו. תחום ההצללה מתפתח בצעדי ענק ויש בו חידושים וגאדג'טים מרובים. וכמו כל דבר, היום אנחנו רוצים שהכל יהיה קל, נגיש ונח.

 

רשת צל כפתרון
מה שמבדיל את רשת הצל משאר פתרונות ההצללה, שבניגוד לרוב ההצללות העשויות עץ או מתכת, רשת הצל עשוי מבד אוורירי ונעים. רבים חוששים לבחור בסוג זה, בעיקר מפני העובדה שהוא אינו עמיד בפני הגשם בימי החורף.
אך השימוש בו כהצללה לשמש, יש לו יתרונות רבים:
ראשית, זה חומר נשינה, כלומר, רוח יכולה לעבור דרכו תוך כדי זרימת אוויר בתוך השטח המכובה. שנית, הוא אינו סופג חום בניגוד למתכת למשל. אפילו בימי הקיץ הלוהט, הטמפרטורה הגבוהה לא תהיה לכודה בפנים. שלישית, הבד הוא קל משקל כך שניתן להתאים אותו בכל צורה ולשנות מתי שרוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה