יום שני, 20 במרץ 2023

מסגור תמונות

השימוש במסגור תמונות הוא חלק נכבד ומשמעותי מההצגה הכוללת של כל תמונה באשר היא. בין אם מדובר בצילום משפחתי ובין אם בצילום של נופים אהובים. יש לא מעט סיבות לכך שכדאי להשקיע במסגור תמונות. אחת הסיבות מרכזיות קשורה בהגנה על התמונות. המסגרות מאפשרות להגן על התמונות מפני גורמים שונים. מים ואבק הם מהגורמים שעלולים להרוס תמונה טובה, כאשר היא נחשפת לאוויר הפתוח. כאשר תמונות נתונות במגע עם גורמיםשונים, הן עלולות לשנות את צבען או אפילו לאבד מאיכותן. המשמעות היא פגיעה בטווח הרחוק. זו אחת הסיבות לכך שמסגרת טובה תועיל אם מעוניינים להגן על הזיכרון שבתמונות.

מלבד ההרס שעלולים ליצור גורמים שונים, מסגור תמונות מגן מפני שימוש של בני אדם. תמונות חשופות יכולות לקבל שריטות או להיקרע בקלות. מצבים כאלה יאיצו את התבלות התמונה. מצבים כאלה עלולים לגרום לתמונות להרס באופן חמור ובהמשך לכך, לאבדן הזיכרון אותו מבקשים לשמר בעזרת התמונה. 

מסגור תמונות משפחתיות הן אמצעי אידיאלי לשילוב מוטיב אסתטי סביב הזיכרונות. מסגרת טובה יכולה לסייע בעיצוב פנים הבית, בהתאם לסגנון העיצוב. כיום, ניתן למצוא מסגור תמונות במגוון צבעים ובהתאם לסכמת הצבעים המאפיינת כל בית. כך, ניתן ליהנות ממסגרות המשלימות את העיצוב הכללי. כמו כן, ניתן למצוא מסגרות מחומרים שונים, החל בעץ, מתכת, זכוכית ואפילו פלסטיק. כך, למשל, מסגור תמונות מפלסטיק נחשבות אידאליות ובטיחותיות ביותר לשימוש בחדרי ילדים.

המסגרות הן מרכיב מובהק בהצגה של כל תמונה נתונה. כל חומר ממנו עשויות המסגרות מציע יתרונות שונים, כגון העשויות עץ או פלדה. אך לשימוש במסגור תמונות באופן כללי וכחלק מעיצוב פנים של חלל כלשהו יש שני יתרונות מובהקים: מראה אסתטי והגנה על המוצג. מסגרות מספקות הגנה למה שבתוכן מפני פגעי הזמן, מזג האוויר ומגע אנושי. בנוסף, הן מספקות קסם אסתטי לכל תמונה או צילום והופכות אותם ליצירות אמנות באופן מידי כמעט. הן מוסיפות תחכום ומעלות את מידת תשומת הלב. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה