יום חמישי, 10 בפברואר 2022

חולצות מודפסות

הדפסה על חולצות

פעם על מנת להדפיס על חולצה, היה צריך להיכנס לחנות ייעודית שמתמחה בתחום זה של הדפסה על חולצות, להביט על הקיר או בחוברת העיצובים, ופשוט לבחור את העיצוב הרצוי עבור יצירת חולצה חדשה. עם זאת, כיום פני הדברים השתנו לגמרי, ולא מעט בזכות פלאי הטכנולוגיה. על כן כיום הרבה יותר נפוץ למצוא שניתן להדפיס על חולצות במגוון בתי דפוס ייעודיים, ולא בהכרח בחנויות. מכאן שגם ניתן לשלוח דרך המחשב הבית את הקובץ הגרפי הרצוי, ובלחיצת כפתור לבצע את ההזמנה של החולצה הרצויה עם ההדפס הרצוי.


כמויות

בזכות ההדפסה הדיגיטלית, ניתן למצוא שכיום אנשים מייצרים בכמויות חולצות מודפסות, וזאת כי מדובר בעלויות נמוכות ובמוצר שתמיד מתקבל בברכה ומאפשר להרוויח מגוון יתרונות עקיפים. כך למשל אם מדובר בחברה שמעניקה מתנה ללקוחותיה, הרי שגם הלקוח יוצא מרוצה כיוון שקיבל מתנה ללא עלות, גם החברה מרוויחה פרסומת וגם ניתן לשפר את מיתוג החברה. כמו כן לא רק חברות בוחרות משתמשות באפשרות זאת של הדפסה על חולצות, להדפיס כמויות של חולצות מודפסות, אלא גם בני משפחה, בתי ספר, גנים וכדומה.


רעיונות למתנות מודפסות

כל היופי שניתן להדפיס על חולצה כל עיצוב שרוצים. כך שאומנם לא ניתן לשלוט על עיצוב החולצה, אך כן ניתן לשלוט מה יודפס עליה. מכאן שניתן לקחת ציור של הילדים ולהפוך אותו לחולצת מתנה (למשל מתנה עבור אחד מההורים, הסבתות או הילדים, חולצות מצחיקות לחתונה), ניתן לקחת שיר שאוהבים ולהדפיס את המילים שלו, ניתן להעניק לילדים מתנה מיוחדת- חולצה עם דמות שהם אוהבים (יש מגוון תמונות חינמיות שניתן להוריד ברשת), ניתן להעניק מזכרת מפעילות חברתית וכדומה, כך שגם אם יש לכם תמונה על גבי קובץ וורד פשוט, הרי שניתן להפוך אותה לחזית מרשימה של חולצה.


מבחר מקומות להדפיס

כיום יש המון בתי דפוס שבהם ניתן להדפיס דברי פרסום על מבחר מוצרי טקסטיל. גם במרבית הקניונים, לרוב יש חנות בה ניתן לעשות הדפסה על חולצות. בדרך כלל אפשר להזמין מספר קטן של חולצות מודפסות, ניתן גם להדפיס על החולצה תמונה שמביא הלקוח. חברות גדולות הזקוקות למספר רב של  חולצות מודפסות עושות זאת לרוב אצל יצרן החולצות. הדפסה על חולצות מקובלת בעיקר במקומות בהם יש תלבושת אחידה כמו בתי הספר שהדפסה על החולצות של סמל בית הספר היא חלק מהתלבושת האחידה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה