יום שני, 26 באפריל 2021

הדפסה על זכוכית

 גלו כבר עכשיו

מדוע הדפסה על זכוכית לחיפוי קיר היא האפשרות הידידותית ביותר לתקציב בטווח הרחוק?

בתי דפוס רבים מציעים שירותי הדפסה על זכוכית. משטחי הזכוכית המעוצבים משמשים לחיפויי קיר. למרות שמחיר הזכוכית עצמה נמוך יחסית, השילוב של הדפסה וההתקנה של חיפויי זכוכית מוביל לכך שזו אינה הבחירה הזולה ביותר. עם זאת, להשקעה יש יתרונות רבים. אחד היתרונות קשור בהתקנה מהירה וחד פעמית. זאת, בהשוואה לחיפויים מחומרים אחרים שדורשים עבודת התקנה ממושכת, עם שימוש בכמות גדולה של חומר הדבקה.

כמו כן, להבדיל מחומרים אחרים, זכוכית עמידה מאוד ואינה נוטה להתעוות כאשר מפעילים עליה לחץ. לכן, היא נחשבת למשטח אידאלי להדפסה ותשמור על צורתה בתהליך ההדפסה. בנוסף, הזכוכית שטוחה ועמידה ולכן דורשת החלפה לעתים רחוקות מאוד. כך, כאשר לוקחים בחשבון שבחירה בחיפוי זכוכית אינה דורשת הוצאות נוספות לצד התחזוקה הנמוכה, מגלים שמדובר באפשרות הידידותית ביותר לתקציב לאורך זמן.

יתרון נוסף של חיפוי קיר בזכוכית הוא הניקוי הקל של הזכוכית. לאחר התקנת המשטח, ניתן לנקות אותו עם מטלית לחה או עם חומר להברקת חלונות. הזכוכית שומרת על מראה חדש ומבריק למשך שנים ואינה מתבלה. זאת, בהשוואה לאריחי קרמיקה שנוטים לאבד מהברק הראשוני בחלוף הזמן. לצד העובדה שההשתקפות שיוצרת הזכוכית יוצרת אשליה של חלל גדול יותר, הדפסה על זכוכית מאפשרת ליצור מגוון עיצובים בהתאמה אישית, בהם גם כאלה בתלת ממד שיוצרים מראה של עומק. כך, עיצוב כזה נחשב אידאלי בחללים קטנים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה