יום רביעי, 9 במאי 2012

איפה לערוך שבת חתן

יש כיום לא מעט בתי מלון כמו גם כפרי נופש אשר מציעים את שירותם לקיום שבת חתן במקום. אירוע זה נועד בעיקר בכדי שמשפחות השבת והכלה יכירו אחת את השנייה שכן במהלך החתונה עם כל ההכנות, הלחץ והבלאגן קשה להתייחס לכל אחד באופן אישי. לכן נהוג לקיים אירוע יותר מצומצם בו משתתפים רק המשפחה הקרובה של החתן והכלה לצורך היכרות עמוקה יותר. אז כאשר בוחרים מקום לטקס שבת חתן אל תשכחו להתחשב באלה השומרים שבת וגם אם אתם לא המשפחה הכי מסורתית בעולם, כדאי ומומלץ שיהיה בית כנסת בקרבת מקום.

למשפחות אשר פחות מקפידות על רמת כשרות גבוהה, האופציות למצוא מקומות איכותיים לקיום שבת חתן הוא בהחלט גדול שכן אפשר למצוא מלונות, בתי נופש ובתי הארחה אשר נמצאים בקרבת מקומות לטיולים בהם אפשר לעשות טיולים מגניבים כמו טיולי ג'יפים ו נסיעה קצרה באוטו לטיול דבר שיהיה בעייתי כמובן למשפחות דתיות אשר לא נוסעים בשבת. לכן כאשר מארגנים שבת חתן, יש לקחת בחשבון את מספר הנפשות אשר שומרים שבת ולהיערך לכך בהתאם.

כאשר מדובר על אירוח לשבת חתן, ישנם הרבה מאוד מלונות אשר שם ניתן לעשות אירוע איכותי אשר יגבש בין משפחת החתן למשפחת הכלה. מרבית המלונות אשר מציעים אירוח שבת חתן במקומם נמצאים בתל אביב, ירושלים, טבריה ולאחרונה ניתן לראות כי יש טרנד כלשהו של קיום שבת חתן באילת.וכשחושבים על זה, לערוך שבת חתן באילת זה בהחלט רעיון נהדר. אילת ידועה בתור עיר תיירותית עם בתי מלון נהדרים ובהחלט ניתן למצוא שם אטרקציות איכותיות לגיבוש המשפחות. מה גם מבחינת המחיר, אפשר למצוא דילים מיוחדים, תלוי כמובן בעונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה