יום רביעי, 25 באפריל 2012

מפלי שוקולד

בר ממתקים זוהי בהחלט אטרקציה פופולארית ביותר היום. בר הכולל פירות טרופיים טעימים, שיפודי מממתקים, מפלי שוקולד חם ועוד שלל מתוקים זה בהחלט משהו אהוב גם על המבוגרים וגם על הילדים באירוע. בר ממתקים יוסיף הרבה מאוד צבע וחיים לאירוע. כאשר מזמינים בר יחד עם מפלי שוקולד, אפשר כמובן להתאים את התפריט איך שרק תרצו עם הממתקים והשילובים שאתם רוצים בהתאם לכמות האורחים העתידים להגיע וגם בהתאם לתקציב שלכם. יש לפנות לחברה מקצועית בתחום שתדע גם לקחת אחריות במקרה שאחת המכונות תתקלקל במהלך האירוע ותדע לתת את המענה המתאים מיידית.

אם אתם רוצים אטרקציה מיוחד באירוע שלכם, משהו חדש וייחודי שמרבית האורחים לא ראו אולי אף פעם, מפלי שוקולד זו בהחלט דרך מצוינת לשבור את שגרת האירוע. ואם אתם חוששים שמא בגלל שהקייטרינג שהזמנתם הוא בשרי ולא תוכלו ליהנות מבר ממתקים מפנק הכולל שיפודי מרשמלו, שיפודי פירות מפנקים שניתן לטבול אותם בתוך מפל שוקולד חם וטעים, אז כמובן שטעות בידכם. כמובן שמרבית במרבית האירועים מוגש קייטרינג בשרי לכן גם במרבית המקרים כשמשכירים מפלי שוקולד, מדובר כמובן בשוקולד פרווה.

מה שהופך אירוע רגיל לאירועי מיוחד הוא בעיקר אם האורחים זוכים משהו שלא חוו באירועים אחרים. אמנם מפלי שוקולד הפך לטרנד אופנתי בזמן האחרון אך עדיין נחשב לאטרקציה מיוחדת שמפתיעה את האורחים. כאשר מדובר על אירוע עם קייטרינג חלבי, החגיגה אף תהיה גדולה יותר היות ותוכלו ליהנות ממגוון גדול יותר של סוגי שוקולדים טעימים ואיכותיים. בכלל אירוע עם מפלי שוקולד מוסיף המון לאירוע, גם אם מדובר באירוע עם קייטרינג בשרי וצריך להזמין שוקולד פרווה.

כל מי שאוהב שוקולד, לבטח כשיהיה באירוע או מסיבה כזו או אחרת שיש בו מפלי שוקולד ייהנה מאטרקציה מתוקה לחך המעוררת תיאבון. אם זה שוקולד מלא אגוזים, משובץ בוטנים או רווי טעמים דקדנטי כמו טירמיסו ועוגת קרם בננה. אין ספק כי מפלי שוקולד הופך את החגיגה לאירוע ייחודי ומתוק במיוחד, בעיקר לאלה האובססיביים לשוקולד ולמתוק בכלל. כאשר תפנו לחברה המספקת שירותי בר מתוק, תוכלו לראות שפע של מטעמים מפתים עם סוגים ושילובים שונים של ממתקים ושוקולד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה