יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

מקום לחגיגה קטנה

הזמנת קייטרינג למספר לא גדול של אנשים, עלות מצומצמת, הכנות מעטות, פחות כאבי ראש, כל זה מביא לכך שאנשים רבים מעדיפים למצוא מקומות לאירועים קטנים לחגוג את האירוע ולא באיזה גן אירועים גדול ומפואר. אירוע אינטימי הוא הרבה יותר נעים ואפשר לנהל דו שיח רציני עם כל אורחי האירוע. להרבה אנשים נמאס לראות באירוע שלהם "קרובי משפחה" שלא ראו שנים שאין להם איתם באמת קשר כלשהו ופתאום צצים באירוע שלהם.זו הסיבה שבשנים האחרונות מקומות לאירועים קטנים כמו: מסעדות דגים, מסעדות בשרים, בתי קפה היכולים לאכלס למעלה מעשרות מוזמנים הופכים עסוקים יותר ומציעים את שירותם לעריכת אירוע במקום.

כאשר מדובר באירוע קטן עם עשרות אורחים בלבד אין ספק שאין טעם לחפש משהו גדול ומפואר לעשות בו את האירוע. כיום יש המון מקומות לאירועים קטנים אשר ישמחו לארח אתכם כאשר מדובר בעיקר במסעדות. אם מדובר במסעדה קטנה בדרך כלל נהוג לסגור את המקום בפני אנשים אחרים אך מסעדות גדולות יכולות לעמוד באתגר של גם אירוח האירוע וגם קבלת אנשים נוספים. היתרון של מקומות לאירועים קטנים הוא שתזכו ליחס יותר אישי ויותר חם ובכלל כל סגנון האירוע הוא אחר.

היום זה כבר לא חדש שלא כולם רוצים לעשות אירוע גדול ונוצץ עם הרבה אורחים ומשתתפים. היום, הדבר שונה ואנשים מעדיפים להשקיע בתוכן האירוע עצמו מאשר בהשכרת מקום גדול לאירוע והשקעה באנשים שהפעם האחרונה שדיברו איתם הייתה לפני שנים באירוע אחר של מישהו משותף להם. כאשר מחפשים מקומות לאירועים קטנים לחגוג את האירוע אנחנו חוסכים גם בעלות של השכרת המקום וגם יכולים להשקיע יותר בקייטרינג למען האורחים שבאמת חשובים לנו והיום אפשר למצוא מבחר מקומות לאירועים קטנים לקיום האירוע.

בימים של היום, אירועים ענקיים עם המוני אורחים כבר כמעט ולא ניתן לראות אלא אם כן מדובר בסלבריטאי או אדם מוכר ומפורסם. אנשים מאסו בעניין ההכנות הגדולות הכרוכות בכך ובמקום זאת, אנשים מעדיפים מקומות צנועים יותר לערוך את האירוע. אי לכך ובהתאם לזאת, ניתן למצוא היום לא מעט מקומות לאירועים קטנים לחגוג בהם. יש עוד לא מעט גורמים לכך שאנשים מעדיפים לחגוג אירוע צנוע אך אין ספק העיקרי שבהם הוא השיקול הכלכלי שכן להשכיר מקום באולם גדול או בגן אירועים מפואר בהחלט עולה לא מעט בעוד מקומות לאירועים קטנים מציעים לנו את השכרת המקום במחיר מוזל משמעותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה