יום שני, 19 בדצמבר 2011

הכי טעים פירוות יבשים!

אם יש משהו שאני ממש אוהב ב- ט"ו בשבט זה ה- פירות יבשים שאוכלים בכמויות. בכל מקום אליו הולכים או מוזמנים, מכבדים אותנו ב- פירות יבשים טעימים להפליא. בכלל ב- ט"ו בשבט תמיד יש אווירה של חג אפילו שזה לא ממש חג בפני עצמו אבל תמיד יהיה אווירה נפלאה ונעימה. גם בבתי הספר וגם במקומות העבודה תמיד נהוג לערוך איזה טקס קטן ונחמד בה מכבדים את התלמידים והעובדים במגוון פירות יבשים טעימים ובריאים.

ה- פירות יבשים הנפוצים ביותר הם כמובן: תאנים, שזיפים, תמרים, צימוקים, אגוזים והמשמשים. אפשר לאכול אותם לבד וגם עם מאכלים מסוימים. כמו כתוספת ליוגורט, תוספת לדגני הבוקר ואף לאפייה. חשוב כמובן לקנות פירות יבשים טריים ואיכותיים ממקומות מוכרים. אמנם את ה- פירות יבשים עדיף לשמור בקירור על מנת לשמור יותר על טריותם אך למרבה האירוניה ייבוש הפירות החל בשביל לשמר את הפירות לאורך זמן, בטח בתקופות שלא היו מקררים כך שלמעשה הם יכולים להישאר טעימים גם אם משאירים אותם בחוץ.

אני ממש אוהב פירות יבשים. אמנם אוכלים אותם בעיקר ב- ט"ו בשבט אך אני נוהג לאכול פירות יבשים במשך כל השנה. לעומת זאת, חברה שלי ממש לא סובלת פירות יבשים, לא מובן לי העניין, לי זה ממש טעים. הדבר היחידי שהיא אוכלת זה את ה- אגוזי מלך. האמת שאני גם ממש אוהב אגוזי מלך, זה גם נורא בריא. בכלל כל ה- פירות יבשים הם מאוד בריאים. אמנם אני נוהג לאכול במשך כל ימות השנה פירות יבשים אך זה לא אותו דבר כמו ב- ט"ו בשבט. במשך ימות השנה אני אוכל כל דבר בנפרד ובחלק מהימים כן ובחלק לא בעוד ב- ט"ו בשבט אוכלים את כל ה- פירות יבשים ביחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה