יום רביעי, 6 ביולי 2011

מסחטת מיץ

אורח חיים בריא מתחיל בראש ובראשונה מתזונה בריאה בשילוב ספורט אירובי כמה פעמים בשבוע. חשוב גם כמובן לשתות שתייה מלאת ויטמינים שגם לא תשמין, גם תרענן אתכם וגם יעניק לכם כח לצאת לפעילות האירובית. מיץ תפוחים, מיץ גזר או מיץ תפוזים סחוט טבעי בהחלט יעשה את העבודה. לשם כך דרוש שיהיה לכם מסחטת מיץ בבית. אמנם לרובנו יש, אך כדאי ומומלץ להשתדרג ולקנות חדשה מדי פעם. היום מסחטת מיץ לא עולה יותר מ-250 שקלים ואפשר לקנות אחלה מסחטה שתשרת אתכם שנים.

מסחטת מיץ זהו מוצר מומלץ בכל בית ובית. מי מאיתנו לא אוהב להתפנק מדי פעם במיץ רימונים או כל פרי אחר מרענן וטעים? ישנם סוגים ועיצובים שונים של מסחטות מיץ. ישנם כאלה המתאימים רק לסחיטת פירות הדר. יש מסחטת מיץ המתאימה להכנת מיץ גזר בלבד וישנם מסחטות אשר יתאימו לכל סוגי הפירות. לרוב יהיה מדובר במסחטה הניתנת לפירוק והרכבה, כשתלוי בפרי אותו תרצו לסחוט. המסחטה הפופולארית ביותר הינה מסחטת ההדרים שם נדרש רק לחתוך את הפרי ולהניחו על המתקן אם כי מי שאוהב מיץ גזר, סביר להניח שיהיה מסחטת גזר אצלו בבית.

אחד המיצים שאני הכי אוהב זה מיץ תפוחים! אם למשל אני הולך לרוץ או חוזר ממשחק כדורגל, אין דבר יותר כיף ומרנין מכוס מיץ תפוחים קר וצונן. אך בדרך כלל כשמדובר על מיץ תפוחים אינני משתמש בתפוחי עץ ומכין לעצמי מיץ תפוחים בעזרת מסחטת מיץ אלא מיץ בבקבוק בדרך כלל של חברת ספרינג למרות שגם של פריגת אני מאוד אוהב. לעומת זאת, מיץ תפוזים אני דווקא אוהב לקחת תפוזים טריים, לקחת מסחטת מיץ ולהתחיל לסחוט את התפוזים בעצמי. מיץ תפוזים הרבה יותר טעים כשסוחטים אותו במקום.

כולנו אוהבים מיץ. בין אם זה מיץ מוכן בבקבוק או מיץ טבעי שמכינים אבל בגדול כמעט ואין אחד שלא אוהב מיץ. כמובן שמיץ אשר מכינים אותו במקום וסוחטים אותו היישר מהפרי הוא הכי טרי וכתוצאה מכך גם יותר טעים. חשוב כמובן שה- מסחטת מיץ תהיה טובה ואיכותית על מנת לסחוט את הפרי בצורה הטובה ביותר אשר תסחט את כל המים (או ליתר דיוק המיץ). היום ניתן למצוא מסחטת מיץ איכותית ביותר כאשר ישנם גם את המסחטות האוטומטיות. כל זאת בכדי שנוכל להתפנק לנו על מיץ תפוזים טעים ומרענן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה