יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

חופשה להירגע

דילים בחול כמובן אפשר למצוא בכל משרד נסיעות כשהיום בעידן האינטרנט אפשר להזמין את הכרטיסים ישירות דרך אתר החברה ופשוט להדפיס בקלות את הכרטיס מיד אחרי תהליך הרישום וההזמנה. פשוט מדהים! אפשר למצוא דילים בחול לכל יעד שרוצים בכל תאריך שרוצים. אין צורך להתרוצץ, לחכות בתור, פשוט בלחיצה אחת קלילה להזמין, להדפיס את הכרטיס ואתה מוכן לטיסה.

איזה כייף, ההורים שלי נוסעים עוד מעט לחול ויהיה לי בית ריק למשך שבועיים! הם נוסעים לטיול במספר מדינות במערב אירופה ביניהם: רומא, אמסטרדם ו- ברצלונה. למצוא דילים בחול (דילים טובים הכוונה) קשה מאוד למצוא היום אבל אמי דווקא מצאה דיל במחיר טוב במיוחד. אמנם מצד אחד יש לי בית ריק אבל מצד שני באסה שאני לא יכול לבוא ולטייל איתם. אולי אני אסע עם חבריי בחופש הקרוב בתקווה שיהיו מבצעים ל- דילים בחול.

אנחנו הישראלים אוהבים לטייל ולטוס בחול, לכל מקום שתיסע, לכל יעד בעולם, תמצאו ישראלים. בכל חג ו\או חופשה ארוכה מאות אלפי ישראלים מציפים את סוכנויות הנסיעות במטרה למצוא לעצמם דילים בחול. בזמנים אלה, למשרדי הנסיעות יש לא מעט עבודה ויוצאים במבצעים שונים ל- דילים בחול. האמת? גם אני מאוד אוהבת לטוס לחול ולראות מקומות חדשים.

בחופשים ובחגים אפשר למצוא המון דילים בחול. חבל רק שבמשך ימות השנה כמעט ולא ניתן למצוא דילים בחול. למרות שאם מחכים לדקה ה-90 ומזמינים כרטיסים מהיום למחר אז אפשר למצוא דיל נחמד. זה מה שעשינו אני וחברה שלי לפני כשנה, רצינו לטוס סתם ככה בספונטניות במהלך השנה אחרי ששנינו היינו זקוקים לחופש מהעבודה. חיפשנו באינטרנט ובמשרדי הנסיעות דילים בחול ללא הצלחה, לכן נאלצנו להזמין כרטיסים ממש יום לפני ויצא לנו ממש זול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה