יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

בילוי נחמד

היום יש המון חברות העוסקות בתחום השכרת במות. בשביל להקים אירוע גדול ומכובד דרוש שיהיו במות טובות, איכותיות וכמובן חשוב מכל, בטיחותיות. חברות אלה משכירות גם בדרך כלל בין היתר כל דבר הקשור להפקת האירוע כמו אמצעי בטיחות, מחסומים, אוהלים ועוד.. מי שרוצה לקיים אירוע, חשוב מאוד שיבדוק היטב את החברות השונות בכדי לבחור את החברה המתאימה. דרשו לראות את כל האישורים הדרושים.

לפני שבועיים חזרתי מבודפשט, אחת הערים היפות באירופה אולי. כל כך נהנתי שם וממש התבאסתי לחזור. עד היום לא ידעתי שבודפשט זה למעשה שתי ערים שהתחברו, בודה ו-פשט כשנהר דנובה מפריד ביניהם ויש 7 גשרים המחברים ביניהם. בבודפשט גם לראשונה הייתי ברכבת תחתית, המטרו. דבר אדיר לדעתי. מגיעים לכל מקום בכזאת קלות. הייתי שם גם פעם ראשונה בקרקס, כשהלוליינים יחד עם החיות עלו שם על ה- במות והתחילו ללהטט שם כל הקהל הריע והיה ממש כייף ומצחיק. אמנם האולם של הקרקס לא היה גדול כל כך, כנ"ל לגבי ה- במות, אך בכל זאת הייתה אווירה טובה.

לא יצא לי להיות בהרבה הופעות בחיים שלי, הייתי רק באולי שניים-שלושה. הייתי פעם אחת בהופעה של שלמה ארצי בקיסריה, פעם בהופעה של משה פרץ, גם כן בקיסריה, ופעם אחת של אייל גולן בהיכל נוקיה. בכל ההופעות כמובן הקימו במות ענקיות שאין לי מושג איך מצליחים להקים דבר כזה. בנוסף ל- במות, גם כמובן צריך לדאוג לתאורה, אבטחה, מחוסמים למיניהם, כסאות וכו. בקיצור נראה לי בלאגן שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה