יום שני, 5 באפריל 2010

אטרקציות בצפון

אם תכננתם טיול עם הילדים, אז קחו בחשבון אטרקציות בצפון הכוללות גם חוות ליטוף, או פינות ליטוף לגיל הרך ובילוי עשיר, חוויתי ולימודי לקטנטנים. אין כמו חיות לבילוי עם הילדים, הרי לעולם לא יימאס להם ללטף ולהאכיל אותם ומבחינה התפתחותית כל בילוי מסוג זה, הוא יעיל ביותר להתפתחות ולכן אטרקציות בצפון מתאימות לכם ללא היסוס בכלל.

אז אם אתם מחפשים אטרקציות בצפון ייחודיות לגילאים מסוימים ישנם כיום אתרי אינטרנט שונים, מדריכי תיירות שונים ועוד אין ספור רעיונות והצעות ל- אטרקציות בצפון, מקומות בילוי מהסוג הזה אשר יקנו לכם ימי בילוי בודדים או חופשה ארוכה עם תעסוקה לילדים. המקומות היפהפיים המוצעים לנו והמודעות הרבה יותר הופכת את צפון הארץ שלנו ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור המטיילים.

אטרקציות בצפון זה אחד מאטרקציות הטיולים המתפתחים כיום בארץ. יותר ויותר ישראלים מתעניינים באטרקציות מרהיבות בצפון, לראות נופים ירוקים ומדהימים בעונות הפריחה, לטייל עם הילדים, פיקניק בשדות וכולי.. אטרקציות בצפון הפך אט אט לאחד המוקדים המרכזיים של המטיילים הישראליים. ולא בכדי, יש מגוון רחב של מקומות יפים ומרהיבים אשר גורמים לנו לרגעי נחת, שקט ושלווה.

איזה כייף זה טיולים! אין כמו לטייל בארץ היפהפייה שלנו, ליהנות מהמקומות המדהימים שהארץ המופלאה שלנו מציעה לנו, אז במקום לחשוב כל הזמן על חו"ל אולי כדאי קודם כל להכיר את הארץ שלנו, למשל צפון הארץ שלנו, היום אטרקציות בצפון הפכו ליעד מאוד פופולרי לאוהבי הטיולים מכיוון שיש המון מקומות מדהימים לטייל בהם ולהנות מהם.. אז אם חשבתם על טיול מהנה, כדאי שתקחו בחשבון את אטרקציות בצפון.

תגובה 1:

  1. שלום שי. חייבת לומר שהערה חיות לבילוי זה באמת דבר מדהים מבחינת הפעיליות לילדם! ילדים באופן טבעי "חולים" על חיות, וכאשר באטרקציות לילדים ישנם חיות אז זאת אטרקציה הכי מדהימה ומשמחת אותם! יודעת מניסיון אישי כשלקחתי את האחיין שלי ואז היה לי את כל הזמן שבעולם ליהנות עם עצמי בטבע כיוון שאלי לא עזב את הסוסים :)

    השבמחק