יום שני, 26 באפריל 2010

מקררים




מקררים זה כנראה מכשיר החשמל הכי נחוץ בבית בכלל ובמטבח בפרט. הרי מה היינו עושים בלי מקרר? הוא מקור אחסון המזון שלנו, שומר שהמוצרים לא התקלקלו, שומר על טריותם ולמעשה היה די קשה עד בלתי אפשרי להתקיים בלעדיו. בעידן הטכנלוגי של ימינו יש כל הזמן שינויים וחידושים, כך גם עם ה מקררים אשר משתכללים ומאפשר לנו הצרכנים שימושים שונים בו.

ישנם 3 סוגים עיקריים של מקררים: מקררים עם המקפיא למעלה, מקררים עם המקפיא למטה. ו מקררים המתחלקים ל-2 לאורך. (כלומר צד אחד המקרר, צד שני המקפיא). בכדי לבחור את המקרר המתאים עבור המטבח שלכם עליכם לקחת בחשבון את גודל המטבח שלכם ובהתאם לכך להתאים את גודל המקרר וכמובן לקחת בחשבון שהדלתות של המקרר אמורות להיפתח שיהיה ניתן לפתוח את המגירות בקלות ולא יפריע יתר על המידה במטבח.

מקררים הם כמובן אחד המוצרים הכי מרכזיים ושימושיים בבית. נכון שתפקידו העיקרי הוא לשמור על טריות המוצרים והמזון אך לא רק. המקרר משמש גם כרהיט לכל דבר והוא צריך להיות אסתטי ויפה שיתאים ואף ישפר את מראה המטבח והבית בכלל. רוב ה- מקררים הם בעלי גוון כסוף ומבריק אשר נותן מראה חדש וזוהר אך יש עוד המון צבעים וגוונים.

מחירי ה- מקררים הם די יקרים ועולים אלפי שקלים. אך יש לזכור שמקרר הוא לא מוצר חשמל שמחליפים כל יום בניגוד להרבה מוצרי חשמל אחרים. הוא אמור לשרת אותנו שנים ארוכות ובצורה טובה ונאמנה בלי לקרוא הרבה לטכנאי מקררים. לכן לפני שאתם בוחרים את המקרר שלכם, קחו בחשבון היטב את כל הפרמטים הכרוכים בכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה