יום רביעי, 14 באפריל 2010

משהו טעים

אני פשוט מת על שוקולד! מאז גיל קטן אני זוכר את עצמי כאחד שתמיד אהבתי שוקולד. אמא שלי הייתה קונה לי בכמויות אדירות ופשוט יום יום הייתי מחסל. אמנם לאחרונה קצת הפסקתי בגלל שהתחלתי לאכול קצת יותר בריא ולעשות יותר ספורט אבל סביר להניח כמובן שהחולשה שלי לשוקולד תישאר בעינה תמיד ואני אצטרך לעשות את ההשתדלות המירבית אם אני באמת רוצה להמשיך לאכול בריא.

אתמול הכנתי בפעם הראשונה כדורי שוקולד. יצא ממש טעים! הכנתי אותם בשעות הצהריים, ובערב שהזמנתי כמה חברים לשחק בפלייסטיישן כיבדתי אותם בכדורי שוקולד שהכנתי, החמיאו לי מאוד ואמרו גם שיצא ממש טעים. כמובן שבמשחק עצמו הייתי בלתי מנוצח וניצחתי את כולם למרות שהיו כמה שנתנו לי קצת פייט אך עדיין לא הצליחו לנצח אותי.

לפני כמה ימים הסתובבתי עם חברה שלי בקניון, היא רצתה לקנות בגדים ושגעה לי את השכל כבר כמה שבועות שאני אבוא איתה! היה סיוט, כל חנות נתקענו שעה עד שהיא מדדה את כל הבגדים בחנות. לפחות אכלנו את הדבר שאני הכי אוהב בעולם, קרפ צרפתי! שמתי שוקולד לבן, שוקולד רגיל, מקופלת, וקוקוס, היה כל כך טעים.

ההורים שלי נסעו לחו"ל והשאירו לי את הבית ריק לשבוע שלם! אמנם אחי הקטן נשאר וקצת מעצבן להכין לו כל יום אוכל לבית ספר, אבל שטויות אני מורח לו כל יום פיתה עם שוקולד ובזה אני סוגר את העניין. הכי קל, הכי פשוט וגם הוא אוהב. כולנו שהיינו קטנים לקחנו לבית ספר פיתה עם שוקולד. בקיצור לא משנה, העיקר שיש לי בית ריק ואני הולך להנות ממנו שבוע שלם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה