יום שני, 12 באפריל 2010

השכרת לימוזינות

תחום שירותי ההסעות בלימוזינות ובישראל בכלל הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. התחום שבעיקר תופס תאוצה הוא הלימוזינות לאירועים, לימוזינות לחתונה. יותר ויותר זוגות עושים דרכם אל החופה בלימוזינה מרשימה ומפוארת. הסיבה לכך היא שכל כלה רוצה להגיע ליום המיוחד בחייה בהופעה מרשימה ומכובדת ובניגוד לדיעה הרווחית עלות השכרת לימוזינה היא יחסית לא גבוהה. כיום יש טרנד גם של שירותי האמר לחתונה.

לימוזינות להשכרה בישראל כבר מזמן הפך לדבר מה בענף השכרות הרכב. השכרת לימוזינות הפכו לאטרקטיביים ביותר עבור הצרכן הישראלי. ולמה זה? שירותי הלימוזינות מציעות לנו שירותים מפנקים במיוחד הכוללים נסיעה ברכב מפואר ומרווח, הגשת כיבוד, טלוויזיה, אלכוהול, שמפנייה ושלל פינוקים מפנקים עבור האורח. בנוסף, מלבד שירותי השכרת לימוזינות, חברות אלה מציעות גם שירות של השכרת האמר לחתונה שכן גם התחיל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות. בהחלט נסיעה ברכבי יוקרה אלה זו חוויה שלא כדאי לוותר עליה כל כך בקלות.

לימוזינות בדרום, לימוזינות בצפון, לימוזינות בתל אביב, לימוזינות בחיפה, לימוזינות לאירועים. בכל מקום היום תמצאו את עסקי הלימוזינות (כנראה שהכי הרבה תראו השכרת לימוזינות במרכז). הרי מי לא רוצה לעבור את החוויה של נסיעה בלימוזינה יפה ויוקרתית? לשבת בכייף מאחורה, להרגיש ממש כמו בסלון בבית עם בר משקאות חריפים, טלוויזיה עם מערכת די וי די ופשוט לחוש ממש כמו מלך ליום אחד.

כיום יש עשרות חברות להשכרת לימוזינות (בעיקר בתחום החתונה ואירועים). כמובן שהמחירים שונים בין כל חברה וחברה, כמו כן גם רמת השירות. לכן אם חפצה בנפשכם להשכיר לימוזינה, בין אם ליום החתונה, בין אם זה ליום הנישואין שלכם, בין אם אתם אנשי עסקים ואתם מזמינים אנשים חשובים, בדקו היטב את המחירים וחשוב מזאת, בדקו היטב את החברות המומלצות כי יש לא מעט חברות להשכרת לימוזינות.

תגובה 1:

  1. אין כמו להגיע לחתונה שלך עם לימוזינה :) שיא הסטייל! ישירות לעיצוב חופה

    השבמחק