יום רביעי, 21 באפריל 2010

צימרים

אמנם נהוג ומקובל לחשוב כי חופשה ב צימרים מתאימה רק לזוגות אך אפשר גם לנפוש בצימר גם אם יש לכם ילדים ועדיין לחוות אווירה רומנטית ואינטימית. יתרה מזאת, זה אולי המקום המושלם עבור הזוגות הנשואים עם ילדים אשר מעוניינים באיזה חופשה מפנקת כדי להתייחד באינטימיות ורומנטיות ועדיין להיות עם הילדים. ישנם צימרים עם בקתות שיש בהם 2 חדרים וכך יש הפרדה בין חדר ההורים וחדר הילדים, שיכולים להנות שם מטלוויזיה עם כל הערוצים, משחקים וכולי..

היתרון הגדול של לינה ב צימרים זה שהוא מתאים לנופש בכל עונות השנה. בניגוד למלונות בהם נהוג ללכת בעיקר בקיץ על מנת להינות מהים, השמש והבריכות. ב צימרים אפשר להינות שם גם בחורף וגם בקיץ היות והלינה שם מתאימה לבילוי אינטימי של בני הזוג ובאווירה חורפית, הבילוי אפילו אינטימי יותר והפינוק בתוך הג'קוזי החמים גורם לחוויה כייפית ומרגשת.

חופשה ב צימרים הפכה כבר מזמן לטרנד אופנתי ומוביל בישראל. זו בהחלט חופשה לא בנלית שממוקמת בדרך במקומות לא שגרתיים ומספקות אווירה אקזוטית וחלומית. חופשה מפנקת זו כוללת בתוכה אירוח כפרי מפנק עם ג'קוזי וספא לשחרור המתח, ארוחת בוקר משובחת, טלוויזיה ובכלל תרגישו היטב את האירוח הבייתי והאישי שתקבלו. אווירת השאנטי והאירוח המיוחד ב- צימרים מושכת מבקרים רבים.

צימרים מתאימים בעיקר לזוגות אשר מעוניינים באיזה חופשה רגועה ואינטימית למספר ימים שיוציא אותם קצת מהשגרה ואף יקרב בין בני הזוג וההרגשה של הבייחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה