יום חמישי, 8 באפריל 2010

תכשיטים - טבעות

טבעות נישואין זה אחד מסוגי התכשיטים הכי בעלי משמעות שיש. בעצם לא אולי, בטוח! טבעות נישואין למעשה מסמלות באופן סנטינמנטלי את האיחוד בני בני הזוג. הקדושה של הטבעת הזו היא ייחודית וטהורה מכל ולא בכדי זוגות רבים מקדישים זמן רב בחיפוש אחר הטבעת המושמלת בתקווה שיאחד את האהבה ביניהם לנצח.

יש מגוון גדול של טבעות נישואין ישנם סוגים שונים של זהב, סוגים שונים של מתכות, וצבעים בכלל, ועוד מאות צורות שונות אך כדי שטבעות נישואין תיחשבנה "כשרה" ע"פ המסורת היהודית היא חייבת להיות עגולה ועשויה אך ורק מחומר אחד. וכמובן ,ו(אולי אפילו מיותר לציין) אסור שהטבעת תהיה מקושטת באבנים ובשאר קשקושים.

חנויות של טבעות נישואין יש כיום המון, בישראל המספר עומד אולי על מאות חנויות. כמעט בכל חנות תכשיטים ניתן לראות גם מגוון של טבעות נישואין. אולי זה המקום לציין גם שרק הגבר צריך לשלם על הטבעות.. מחירי הטבעות נעים בין טבעת ולטבעת היות ויש סוגים שונים של זהב וכסף. המגוון כל כך רחב שקשה מאוד לבחור אך הכי חשוב שהיא תישאר על האצבע לתמיד.

המשמעות של טבעות נישואין היא כל כך ענקית ועמוקה שפשוט קשה מאוד לתאר. טבעות נישואין זה אחד התכשיטים הכי מקסימים ומרגשים שיש, אך בכל זאת אם תנסו לחשוב לעומק על חשיבות הטבעת תבינו שזה מראה על מיסוד הקשר של בני הזוג לכל חייהם ואולי אף מעבר לזה. זו טבעת שתלווה אתכם תמיד ותאחד בינכם בכל רגע ורגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה