יום חמישי, 25 במרץ 2010

אריזה

כשאתם שומעים את המילה אריזה, סביר להניח שיעלה לראשכם תמונה של ארגז פשוט. ובכן זה לא בהכרח כך. תחום ה- אריזה הוא אחד התחומים המורכבים, הבסיסיים והחשובים בכל בית עסק שהוא. לכן כאשר אתם מתכננים את עיצוב העסק שלכם, אל תשכחו לעצב את הארגזים, שקיות, קופסאות, האריזות של המתנות ואפילו את העטיפות שאתם נותנים. בכדי שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים גם מהדברים הכי קטנים.

תחום ה- אריזה הוא חלק בלתי נפקד מענף הדפוס והוא כולל הדפסה על חומרים שונים לשם כך. כל עסק, קטן או גדול ככל שיהיה זקוק לאריזות המתאימות לעסק שלו. בין אם זה אריזות צבעוניות, אריזות פשוטות, יצירתיות או רשמיות. זו יכולה להיות גם שקית סופר פשוטה או שקית צבעונית לחנות בגדים או אולי אפילו ארגז אריזה לחברת הובלות. בקיצור, חשוב להשקיע מחשבה יצירתית בכל דבר בעסק שלכם בכדי לגרום ללקוח הרגשה טובה ובעצם תגרום לו לחזור אליך.

אריזה כיום היא בהחלט אחד הדברים החשובים והשימושיים ביותר. קיימים סוגים שונים של אריזות המשמשות אותנו. לצורך מכירה, לצורך אחסון או לצורך הפצה, לדוגמא: אריזות סיטונאיות לחלוקות ומשלוחים. אך תחום ה- אריזה אינו מסתיים בכך. הוא כולל בתוכו גם את נושא עיצוב והייצור של ה- אריזה וסימון ה- אריזה (תווית מסויימת הצמודה לה או איזה מסר כתוב על גבי ה- אריזה עצמה).

חברות אריזות כיום נפוצות מאוד בישראל ובעולם בכלל. כמובן שאת מירב שוק ה- אריזה תופסת החברות של אריזת המתנות המציעות לנו מגוון אדיר ועצום של עיצובי אריזות יפהיפיים לכל דבר שתרצו. אריזה יפה ומושקעת מעלה בכמה וכמה רמות את "ערך" המתנה. (הכוונה לא בהכרח מבחינת ערך רגשי או כספי אלא מבחינת השקעה ואסתטיות. לפעמים הרבה יותר קשה לארוז את המתנה שתיראה ראויה מאשר רק לקנות אותה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה