יום שני, 1 במרץ 2010

טבעות נישואין


טבעות נישואין זה אחד הדברים הכי יפים ואחד מסוגי התכשיטים הכי הכי שיש. טבעות נישואין בעצם מראות שבני הזוג משויכים אחד לשני ושהם משפחה אחת. ובעת נישואין זה לא סתם טבעת על האצבע - זו טבעת קדושה המסמלת אחדות ומיסוד הקשר לנצח . שאין דבר נפלא מכך! ללא ספק טבעות נישואין זה דבר מדהים!

טבעות נישואין מגיעות במגוון צבעים, צורות, סוגי זהב וכמובן מחירים. לפי המסורת על טבעת הנישואין לקיים שלושה דברים: להיות עשויה מחומר אחד, להיות עגולה ועשויה מקשה אחת מבפנים וללא שיבוץ באבנים. אין דבר יפה יותר מ- טבעות נישואין , זה נכון שיש כיום מגוון צבעים וצורות אך חשוב לזכור שאין זה משנה איזה טבעת העיקר שהיא תישאר לעד.

בישראל מאות חנויות המוכרות טבעות נישואין. יש מאות סוגים, מאות צורות, ומגוון צבעים. וכמובן הבדלי מחירים בין טבעת לטבעת, (כל אחד בהתאם ליכולתו הכלכלית). חשוב לזכור כי החתן הוא זה שצריך לשלם עבור הטבעות ואף ישאל ע"י הרב על כך. צריך גם לזכור כי טבעות נישואין אמורות להיות ולהישאר על האצבע לנצח.

טבעות נישואין ותכשיטים בהחלט נכנס לתחום היצירתי היוקרתי בארגון הארוע, כמו שמלות כלה וכמו עיצוב האולם, גם טבעות נישואין מדובר בתחום עיצוב מגוון ובפניכם עומדות אין ספור אפשרויות לעיצוב הטבעת הנצחית שלך ושלו. יש כל כך הרבה אופציות, כל כך הרבה סוגים שונים של זהב, סוגים שונים של כסף, וכמובן סוגים שונים של צבעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה