יום שלישי, 9 בנובמבר 2021

התפתחות הדפוס הדיגיטלי

אז מה זה בעצם דפוס דיגיטלי? דפוס דיגיטלי הוא למעשה כמו המדפסת הביתית והרגילה שאנחנו כל כך מכירים רק שאיכות ההדפסה גבוהה הרבה יותר. שיטת הדפוס דיגיטלי היא שיטת הדפוס החדשה ביותר כיום ואיך למעשה היא פועלת? היא עובדת ע"פ עקרון של חיבור בין מכונת ההדפסה למחשב והיתרון של זה הוא יותר מהירות, יותר יעילות בעלויות לא גבוהות יחסית..

שיטת הדפוס דיגיטלי גרמה למהפכה של ממש בכל עולם הדפוס, ענף הדפוס דיגיטלי הולך וצומח כל כך שיש בתי דפוס המתמחים רק בתחומים מסוימים. יכולות הטכנולוגיה המאפשרות להפיק עבודה יפה בזמן קצר יחסית וכן יכולות התמרון המאפשרות לנו לבצע שינויים בכל הדפסה הופך את ענף הדפוס הדיגיטלי לפופולארי ביותר וכמובן לשימושי ביותר. כמו כן, ניתן להדפיס כמעט על כל חומר אפשרי, בין אם זה הדפסה על פרספקס, על עץ, PVC, הדפסה על אלומיניום ועוד ועד. 

מבחינת מחיר, המחיר הוא לא יקר (ביחסית לתפוקה שברוב הפעמים תשתלם) וכיום יותר ויותר בתי עסק גם עם תקציבים לא בשמיים פונות לכיוון של הדפוס דיגיטלי. בתי הדפוס הדיגיטלי מציעות מגוון רחב של שירותים ובעזרת הטכנולוגיות החדישות ומדפסות סובלימציה מתקדמות,  יכולות לספק תוצאות מרהיבות כך שבסופו של דבר ועניין פנייה לדפוס הדיגיטלי לצורך פרסום או כל דבר אחר יכולה להוות פתרון טוב עבורכם.

בניגוד לדעה הרווחית, דפוס דיגיטלי נועד בעיקר להדפסת כמויות קטנות ולא גדולות. למרות הטכנולוגיות המתקדמות וההתפתחות המשמעות בתחום ענף הדפוס דיגיטלי המטרה העיקרית היא איכות מצוינת והדפסה על מגוון רחב של סוגי חומרי גלם. אפשרויות ההדפסה כמעט על דבר שאנחנו רק רוצים נותנת לנו פתרונות טובים, נוחים, מוזלים אך בעיקר איכותיים הרבה יותר מאשר הדפסה רגילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה