יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

משלוח זרי פרחים - המתנה המושלמת


המתנה המושלמת
לא סתם רבים סבורים שלמשלוח זרי פרחים יש יתרונות רבים, קראו כמה תוצאות של מחקרים שביססו את הסברה



אחת העובדות הברורות והידועות ביותר היא שזרי פרחים הם המתנה המושלמת. העובדה הזו מתבססת על תצפית פשוטה: המבט שעל פניו של האדם שמקבל פרחים. אחד המחקרים שנערכו בנושא עקבו אחר תגובות של אנשים שקיבלו פרחים. המחקר בדק מאות אלפי משלוחים של זרי פרחים והעובדה אושש. אם בודקים גם בקרב בעלי עסקים למשלוח זרי פרחים, הם יוכלו להעיד על החיוכים הרבים שנצברו במשך שנות הפעילות. החיוכים האלה הם תוצאה ישירה של משלוח פרחים; הם תוצר של המתנה המושלמת.

גם מחקר מדעי עכשווי שנערך באקדמיה, מאשש את היתרונות הרגשיים וההתנהגותיים בקרב אנשים שקיבלו זרי פרחים – המתנה המושלמת. המחקר בדק את ההשפעה הרגשית של פרחים על אנשים. החוקרים למדו כיצד פרחים יכולים לצמצם את מידת המתח בחייו של אדם. צוות החוקרים בחן את הקשר שבין פרחים לבין תחושה של חיים מספקים. המחקר העכשווי נמשך עשרה חודשים והתבסס על תגובות התנהגותיות ורגשיות של המשתתפים.

החוקרים מצאו, כי הנוכחות של זרי פרחים עצמה משפרת את התחושה ואת איכות החיים. פרחים במקום העבודה, למשל, יכולים לייצר אושר ורעיונות פרודוקטיביים. ממחקרים עולה, כי פרחים מגבירים את תחושת שביעות הרצון מהחיים. אם כן, מהמחקר עולה, כי לפרחים יש השפעה חיובית על אנשים.

למשלוח זרי פרחים יש כוח. מדובר על הכוח שבנתינה. המחקר הראה שהכוח האמור חזק הרבה יותר ממה שעשויים לחשוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה