יום רביעי, 22 במאי 2019

בדיקת מבנים

לפני ביצוע רכישות גדולות כגון קניית בית, זה חיוני לבצע בדיקת מבנים על מנת לדעת בדיוק מהו מצבו של הבניין ומה מקבלים. זה נכון במיוחד עבור קונים בפעם הראשונה, אשר לא באמת יודעים איזה נכס לחפש או אילו שאלות לשאול בעת רכישתו. על מנת לסייע בהבנת היתרונות והחסרונות שברכישת נכס מסוים, יש לוודא שמתבצעת בדיקת מבנים כבר עם הניסיון הראשון לרכוש נכס. בדיקה כזו יכולה לסייע בקבלת ההחלטה אם נכס מסוים הוא השקעה טובה או שאינו.

בין הסיבות שבגינן יש צורך בבדיקת מבנים גם הגילוי והחשיפה של בעיות מראש. מפקח בניין יכול להודיע
​​ על כל בעיה מראש. לא יהיו הפתעות בהמשך הדרך, משום שהדיווח על הבעיות יופיע בתום בדיקת המבנה ואז הרוכש ידע בדיוק למה לצפות. ניתן להשתמש במידע מדו"ח המפקח על מנת לשאת ולתת במהלך ההתמקחות על מחיר נמוך יותר. בדיקת מבנים יכולה לעזור לחסוך תקציב לתיקונים שידרשו בעתיד. מפקח הבניין יכול לתת ייעוץ מקצועי על האופן בו בעיות משמעותיות ישפיעו על הנכס לאורך זמן. 

תפקידו הראשי של מפקח הבניין הוא ליישם את חוקי הבנייה והתקנות. מפקחים מנהלים רישום של בדיקת מבנים על מנת לוודא, כי כל שטחי הבית או הרכוש עברו סקירה. במהלך הבדיקה מתבצעת סריקה חיצונית של הנכס.

פקחי בניין בודקים את הגדרות ואת השערים. הם מתבוננים במבנים חיצוניים כגון המוסך, החניה, פרגולות וסככות. הם בודקים עצים גדולים שנמצאים בקרבת הבית על מנת לוודא שהשורשים לא גרמו נזק מבני. לאחר מכן הם בוחנים את מצב הגג. הם גם מחפשים כל סימני מזיקים. לבסוף, הם בודקים סיכוני אש, כגון כבלים חיצוניים או נקודות כוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה