יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

חנות בדים איכותית


אחד הדברים שכדאי לכם לשים לב אליהם כאשר רוצים לקנות בד מסוים מ- חנויות בדים כלשהם הם הצבעים והצורה של הבד שאתם רוצים לקנות - הצבעים צריכים להתאים לשאר הצבעים באותו החדר, בין אם זה סלון, מטבח או חדר שינה; הצורה צריכה להיות נעימה לעין ולהשתלב עם שאר הצורות בחדר. למרות שירידה כזו לפרטים יכולה להישמע אווילית, היא כן משנה הרבה. תורת הפאנג שווי רבת השנים מלמדת איך לסדר פריטים בצורה נכונה בחדר, למרות שחלקה הגדול מדבר על האנרגיות שמאחורי הפריטים, וזה כבר פחות חשוב לנו. כמובן יש צורך לפנות לכמה חנויות בדים מוכרות שתספק  לכם בד איכותי.

חנויות בדים חייבות להיות מבוטחות ושתעמוד בזמני האספקה ללקוחות מקוונים. הפרטים הניתנים באינטרנט בחנויות מקוונות כמו גם מידע אישי של הלקוח, פרטי כרטיס האשראי, הבנק ועוד אינם משותפים עם צד שלישי. הוא נשלח לעיבוד נוסף ומיד לאחר אישור ההזמנה,  נשלח מייל אישור ללקוח. חנויות בדים עם שירות לקוחות טוב הוא המודל האידיאלי להצלחה. כי ללא שירות - לא קונים את ליבם של הלקוחות. השירות הוא הדבר החשוב ביותר בכל עסק.

חנויות בדים איכותיות הינם חנויות אשר ותיקות בתחום, עם מוכר מקצועי בעל ידע סוחרי בדים לא שינו את שיטת המכירה שלהם למרות כל ההתחדשויות, ובכל חנות שכזו תוכלו למצוא עשרות ועד מאות גלילים של בדים שונים. חנות בדים יכולה לשמש מקום מפלט להרבה אנשים המחפשים שקט - בחנויות מן הסוג הזה בדרך כלל יש שקט מחריש אוזניים, והצבעים של הבדים רק משפרים את האווירה. מומלץ לבקר בכמה חנויות בדים כדי למצוא וילון תחרה או מצעי כותנה נעימים וחדשים לביתכם שיתאימו לכם ביותר.

חנויות בדים זה לא דבר שקשה לנהל, אבל המוניטין של החנות נמדד על פי איכות הבדים שמוצעים ונמכרים שם. בעל החנות צריך להיות מומחה גדול לבדים ולדעת איך לבדוק את איכותם וגם לדעת מאיפה להביא סוגים טובים ושונים של בדים איכותיים. מאחר ומפעלי טקסטיל בייצור המוני קיימים כברו שנים רבות, בדים הפכו להיות מאוד טריוויאליים, אבל יצירתם עדיין נשאר בגדר אומנות. בפעם הבאה שאתם מבקרים בחנות בדים – תזכרו שהמבחר הוא אין סופי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה