יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

טבעת יהלומים מעוצבת

אחת המפקדות שלי שהייתי בצבא מתחתנת בקרוב. היא לא בדיוק הייתה מפקדת שלי אבל היינו יחד באותו מדור ואנחנו בקשר ממש טוב. היינו מדברים יחד על הכל והיא הייתה עוזרת לי המון. בקיצור חבר שלה הציעה לה נישואין והלך לחנות טבעות יהלומים וקנה לה טבעת פשוט מהממת! ממש השקיע בה הבחור, כל הכבוד לו. ברגע שהיא סיפרה לי זאת באתי לעשות ביקור נוסטלגי בבסיס כי מאוד אהבתי את המקום ולא ביקרתי שם זמן רב. אבל כמובן שבאתי לראות גם את ה- טבעת יהלומים שחבר שלה קנה לה. בהחלט ניתן לומר כי טבעות יהלומים הן המתאימות ביותר לאירוסין.

בניגוד לטבעות נישואין שעל פי היהדות חייבות להיות עגולות, עשויה מחומר אחד ושלא תהיינה משובת באבנים מסוימות, לטבעות אירוסין יש מגוון רחב יותר של עיצובים וסגנונות והן כן יכולות להיות מקושטות באבנים מיוחדים ויהלומים. אם כי, הטבעות המקובלות ביותר כהצעת אירוסין הן טבעות יהלומים. מחירי הטבעות תלוי כמובן בסוג היהלום ומשקלו והן יכולות להגיע לאלפי שקלים אך למי שאין תקציב לכך, אין צורך להשתולל, ניתן למצוא טבעות יהלומים ייחודיות ומדהימה גם במחיר זול יותר.

טבעות יהלומים מעוצבות הן מבין סוגי התכשיטים הכי יפים שיש. בכלל, כל דבר או תכשיט לצורך העניין הקשור ליהלום ישמח כל אישה. היא תסכים לקבל זאת בכל מצב ולכל מטרה, בין אם זה ליום הולדתה, בין אם זה לכבוד מספר שנים של זוגיות ובין אם סתם לרומם את המצב רוח. טבעות יהלומים איכותיות כמובן חייבים לקנות רק מאנשי מקצוע בתחום ליטוש יהלומים או מחנויות מוכרות.

חבר שלי חוגג עם חברה שלו שנתיים של חברות. הוא כל כך אוהב אותה שהוא רוצה לקנות לה משהו ממש מיוחד כמו טבעות יהלומים. אמרתי לו שזה עלול לעלות לו המון כסף ושיחשוב על העניין אך הוא בשלו נחוש ללכת לחנות תכשיטים שמוכרים שם טבעות יהלומים ולקנות לה טבעת מיוחד כדי להמחיש לה את אהבתו אליה. מצד אחד כמובן שזה ממש יפה מצידו וזה ממש ירגש אותה שהוא יקנה לה טבעת שכזו אבל אני עדיין חושב שזו קצת הגזמה אבל נו מילא, העיקר שיהיו מאושרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה