יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

שירותי הקמת במות

הקמת במות לאירועים דורשת עבודה מיומנת. תחשבו על כל הכנת הלוגיסטיקה, המיקום של הבמה, הצורך בהרכבת המשטחים, הגבהתם וכל הקונסטרוקציה שמסביב שיש להתאים. בין אם זה גדרות, בין אם זה מעקות, דרכי גישה וחסימה לבמה וכדומה. כיום יש לא מעט חברות מקצועיות בענף הקמת במות לאירועים. חברות אלה ידעו לספק לכם את הבמה הנדרשת בהתאם לאופי האירוע. ישנן הרבה חברות וחשוב לפנות לחברה מקצועית ביותר בתחום כך שאם תוכלו לקבל המלצות זה יכול להיות מצוין.

שוק שירותי הקמת במות לאירועים הוא די גדול ואפשר למצוא עשרות חברות המתמחות בענף. עיצוב הבמה דורש הכנה מקצועית ותכנון רב. תלוי כמובן בסוג האירוע כי ברור לכל, כי אירוע בו יש צפי לאלפי אנשים יהיה שונה מאירוע של מאות אנשים בלבד. בנוסף, יש חברות להקמת במות לאירועים שלא מסוגלות לעמוד באירוע בסדר גודל גדול לכן יש לפנות לחברה המתאימה. כמובן, עניין הבטיחות הוא הדבר החשוב ביותר וחייבים לבקש ולקבל את כל אישורי הבטיחות הנדרשים כולל פיקוח של מפקח מוסמך, הרי שמענו כבר כמה וכמה פעמים על מחדלים קשים באירועים שגרמו לקריסת הבמה. לכן בעניין זה, אין מקום לפשרות.

כאשר מתכננים במה לאירוע כמובן שיש צורך לפנות לחברה המתמחה בהקמת במות לאירועים. חברה מקצועית תתכן את הבמה שלכם בהתאם לסוג וצרכי האירוע. במה אשר צריכים להופיע עליה מופע ריקודים של עשרות רקדנים תורכב מחומרים שונים מאשר לדוגמא במה אשר צריך לנאום בה. עונת הקיץ זהו התקופה הלחוצה ביותר של החברות להקמת במות לאירועים שכן בחודשי הקיץ יש המון אירועים כאלו ואחרים אשר דורשים במה כזו או אחרת לכן זהו שירות נדרש ביותר בקיץ.

לכאורה נדמה כי הקמת במות לאירועים אינה הפקה מסובכת כל כך אך למעשה, זוהי עבודה הדורשת המון ניסיון ומקצועיות. בראש ובראשונה יש את שלב התכנון והלוגיסטיקה והשלב השני זה כל עניין הבטיחות לכן אין כאן בכלל ספק שמדובר בהפקה של ממש ואם אתם מתכננים במה לאירוע, יש צורך לפנות לחברה מקצועית בתחום זה של הקמת במות לאירועים כאשר כמובן לכל אירוע יש צורך להתאים את הבמה המתאימה לה שכן במה המיועדת לצורך העניין למופע ריקוד סלונים תהיה שונה מבמה אשר מיועדת למופע של אמן כזה או אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה