יום שני, 7 בנובמבר 2011

מכונות אריזה

ברור לכול כי בעידן המודרני של היום העברת סחורות ומוצרים בין מדינות הוא משהו מאוד מקובל ואף הכרחי. כמובן שהמרחק העצום של מאות ואף אלפי קילומטרים שעוברים סחורות ומוצרים אלו דורשים אריזה מיוחדת בהתאם לסוג המוצר. לכן כיום החשיבות לשימוש מכונות אריזה איכותיות היא בהחלט גדולה ומרבית המפעלים בכל רחבי תבל עושות שימוש רב בכך. מכונות אריזה אלה מיועדות לכלל סוגי המוצרים, בין אם זה לתרופות, בין אם זה למכשירי אלקטרוניקה למיניהם ואף מזון כמובן.

ישנם סוגים שונים של מכונות אריזה אותם אפשר לראות בשוק מכונות האריזה. אך אולי המוכרת שבהם הינה מכונת השרינק אשר זוהי מכונה האורזת את המוצרים בניילון. מכונות אריזה ומכונות שרינק יש גם ידניות, גם אוטומטיות וגם חצי אוטומטיות. אין ספק כי למכונות אלה תפקיד חשוב שבזכותן הלקוח מקבל מוצר איכותי אמין ובמקרים רבים גם טרי. ובימים בהם מוצרים מיובאים מכל קצבות תבל תעשיית האריזות בהחלט רק הולכת ומתפתחת עם השנים.

לכל מוצר ומוצר יש תאריך תפוגה. גם אם זה למשך זמן רב של כמה שנים, בסופו של דבר כל מוצר כבר אינו ניתן לשימוש בשלב מסוים. אם כי בימים של היום, בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ניתן לייצר בעזרת מכונות אריזה מתקדמות, אריזות איכותיות למוצרים כך שישמרו על תקינותם לאורך זמן. בל נשכח כי כאשר מיובאים מוצרים אלו, עד שיגיעו ליעד הם יכולים לעבור בתנאי מזג אוויר קשים ועליהם להיות מוגנים. לכן על מרבית היצרנים יש לרכוש מכונות אריזה מקצועיות.

אין ספק כי התפקיד המרכזי והחשוב ביותר של האריזה הוא לשמור על איכות ו\או טריות המוצר. וכאשר מדובר על מוצרי מזון או על תרופות הדגש על איטום האריזה הוא ללא פשרות. אפשר לראות כי כיום קיימות מכונות אריזה המתבססות על טכנולוגיה חדישה ומתקדמת שבאמצעותה ניתן לייעל פי כמה את תהליך העבודה והאריזה, אך חשוב מכך, הן אורזות את המוצר בצורה איכותית למדיי למניעת פגיעות כלשהן. מכונות אריזה יש במגוון גדלים אשר מתאימים לכלל המוצרים הקיימים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    מכונת אריזה איכותית היא מאוד חשובה על מנת לשמור על איכות המוצר, למנוע פגיעות במוצר ולשמור על טריות כאשר מדובר במוצרי מזון. גם כאשר שולחים תרופות או חומרים ביולוגים או כימיים אחרים יש צורך באטימה מאוד טובה.
    כאשר לדוגמא שולחים מוצרי אלקטרוניקה כמו מעבדים או לוחות אם חייבים למצוא דרך לשמור עליהם בקופסא שלהם בלי שיזוזו ושלא יפגעו במהלך המשלוח. היום את רוב המוצרי אלקטרוניקה שולחים בעזרת ייצור אריזות מבלט מיוחדות לכל מוצר.
    למעבד נצטרך אריזת מבלט שונה מאשר אריזת המבלט הנדרשת על מנת לשמור על לוח אם או כרטיס מסך.
    כמו כן גם מוצרי אלקטרוניקה גדולים יותר אפשר לארוז בעזרת אריזות מבלט, לא כמו פעם שארזו בעזרת פצפצים.

    השבמחק