יום שני, 21 ביוני 2010

מופעים והצגות

בכל אירוע שתארגנו בתחום ההפקות תמיד תזדקקו לשירותיהם של במות ומתקנים לאירועים, לכן חשוב מאד לדעת למי לפנות כי אכן ישנו היצע מאד גדול בתחום זה, ברשת ובכלל ישנן המלצות שונות ומגוונות. בין אם תרצו שהבמה תהיה קטנה ובין אם תרצו שהבמה תהיה גדולה, בכל מקרה תזדקקו לכך היות וכמעט לא ניתן לקיים אירוע ללא במה.

גם אם מדובר באירוע בחוץ, או אירוע במקום סגור בהפקות ישנם תמיד פתרונות לכל דבר ולפיכך גם במות ומתקנים לארועים ושרותים מתאימים לכל סוג וסוג של אירוע שתבחרו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה אך ורק להחליט. הבמה שתבחרו לאירוע בהחלט יכולה להשפיע על איכות האירוע. לבחירת הבמה תוכלו להיעזר גם בשירותם של מפיקי אירועים.

הייתי לא מזמן בהופעה של משה פרץ בקיסריה, השגתי כרטיסים יחסית בזול למקומות טובים. בתור מעריץ של משה פרץ זו הייתה בשבילי אחת החוויות הכי מדהימות שיש. איך שהוא עלה על הבמה הוא הקפיץ את כל הקהל עם השיר "מהשמיים". שיר שאני ממש אוהב. אבל הרגע הכי מרגש היה השיר החדש שלו "אמא" שהוא שר בהופעת בכורה והוקדש לאמא שלו שישבה בקהל, הוא אף ירד מן הבמה ושר לה אישית, היה ממש מרגש ואמא שלו כמובן מייד החלה להזיל דמעות.

ללא ספק הדרבי של ת"א, בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, הוא מרכז הבמה של הכדורגל הישראלי. אין עוד הרבה משחקים כאלה בכדורגל שלנו, מלא אקשן, מתח ושנאה ספורטיבית. היריבות בין שתי הקבוצות הללו היא ארוכת שנים. לא רק שהמשחק הזה הוא מרכז הבמה של הכדורגל הישראלי, הוא גם מרכז הבמה של הספורט הישראלי בכלל, וכשהדרבי של תל אביב מגיע העירה, יש התעניינות שיא של כמעט כל המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה