יום רביעי, 9 ביוני 2010

בגדי ילדים

בגדי ילדים ניתן למצוא בכל מקום. בכל מרכז מסחרי, חנויות הקניונים ועוד (אם כי לא הרבה). בכלל לאחרונה גם ילדים התחילו להתלבש יפה ורוצים להרשים את ילדי הכיתה. גם חנויות המותגים החלו למכור בגדי ילדים, מה שעבר לא היה וחנויות המותגים היו בשביל מבוגרים (או "ילדים" מגיל 18-19). לדוגמא חברת פוקס, שפתחה סניפים לכל הגילאים (ואף לתינוקות), כאשר יש פוקס-קידס, פוקס-מן, פוקס-בייבי וכו'..

יש לי דודה שפשוט מתה על בגדי ילדים! היא קונה לבנים שלה (בני דודים שלי) בגדים בכמויות אדירות ואוהבת להלביש אותם יפה ומגניב. האמת, שלראות אותם מתלבשים כל כך יפה זה מחזה מדהים, הם כל כך חמודים שאפשר לאכול אותם! יוצא לי ללכת איתה הרבה לקניון כי היא ואמא שלי מבלות כמעט כל שבת בקניונים, וכל חנות של בגדי ילדים היא נכנסת לראות וגם סביר להניח שיוצאת עם משהו.

רשת גולף היא רשת מובילה בתחום האופנה וגם היא פתחה סניפים לילדים (גולף-קידס), שם ניתן למצוא בגדי ילדים מעוצבים. היה לנו אירוע חתונה לאחד מקרובי המשפחה ואמא שלי חיפשה בגדים לאחי הקטן. הלכתי איתה לחנות של גולף-קידס בתל אביב. הסתובבנו לנו ובאמת ראינו בגדי ילדים ממש יפה, רק חבל שהם היו ממש יקרים לכן נאלצנו לוותר ולקנות ממקום אחר.

הייתי לפני כמה ימים ברשת האנגר בתל אביב, אמנם כשנכנסים, למראית עין נדמה שבטח אין פה כלום ולא ניתן למצוא שום דבר מעניינים אבל לאחר שהסתובבתי מצאתי דברים מדהימים במחירים ממש טובים! יש שם הכל באופן מסודר להפליא, אזור לבגדי ילדים, אזור לבגדים נשים, אזור לבגדים למובגרים, אזור ללבנים, פשוט נהדר. הלכתי לאגף של הבגדי ילדים, רציתי לקנות איזה חולצה נחמדה לאחי הקטן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה