יום ראשון, 30 במאי 2010

דוכני מזון

בשביל לקיים אירוע עם אוכל חם וטרי סביר להניח שתצטרכו להשכיר דוכני מזון או אולי חברת קייטרינג המביאה זאת בעצמה. אם כי לא תמיד חייבים להזמין חברת קייטרינג בשביל להגיש אוכל טוב. כמובן שאם מדובר באירוע גדול באולם והכל אין מנוס מלהזמין חברת קייטרינג אך אם מדובר לדוגמא באירוע קטן בו אתם רוצים להגיש מזון מהיר (כמו נקניקיות, המבורגים וכדומה) וכמובן שהאוכל יהיה חם וטרי אפשר להשכיר דוכני מזון.

עושים מסיבת יום הולדת לילד? רוצים לערוך לו מסיבה יפה ונחמדה בפארק עם חבריו לכיתה? כמובן שאתם גם חייבים להביא משהו לאכול לילדים. כמו למשל לפנק את הילדים בנקניקיות חמות בלחמניה עם קטשופ (כמו שילדים אוהבים), לשם כך ניתן להשתמש בשירותם של חברות העוסקות בהשכרת דוכני מזון ולהזמין דוכן נקניקיות שתוכלו להגיש אותם לילדים בעצמכם. כמובן שדוכני מזון זה לא בהכרח רק לנקניקיות ואפשר להזמין דוכן כמעט לכל מזון שתרצו.

כיום יותר ויותר אנשים המעדיפים להשתמש בשירותי השכרת דוכני מזון. הסיבה לכך שזה פשוט יותר פשוט ונח לראות את האוכל מולנו ולבחור בעצמנו בדיוק מה אנחנו רוצים לאכול וחשוב מכך מתי שאנחנו רוצים. יש חברות שונות של דוכני מזון כשכל אחת מתמחה בסוג וסגנון אחר, ישנם דוכני מזון העוסקות בעיקר במאכלי גורמה כגון סושי, בשר איכותי גמו אנטריקוט וכו', ויש חברות המגישות מנות אחרונות הגוללים קינוחים, עוגות וכו'..

דוכני מזון כוללים בתוכם מגוון רחב של סגנונות אוכל ושונה במעט משירותי הקייטרינג בעיקר מבחינת צורת ההגשה. המבחר הוא גדול לא פחות משירותי חברות הקייטרינג וניתן להזמין אוכל בכל סגנון שהוא, איטלקי, סיני, ארגנטיאי ובעיקר מזרחי וישראלי. אם אתם מתלבטים בין דוכני מזון לבין הקייטרינג אז כדאי שקודם תשאלו את עצמכם איזה סוג אירוע אתם מקיימים וכמה מוזמנים יש. כמובן שתמיד אפשר לשלב בין השניים. בין הדוכני מזון וחברות הקייטרינג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה