יום ראשון, 2 במאי 2010

כלים חד פעמיים

כלים חד פעמיים הינם מצרך מבוקש במסיבות, אירועים חברתיים ובכל מטבח ישראלי. מלבד נוחות השימוש וכמובן חוסר הצורך (והרצון) לנקות, מרבית הכלים הינם ידידותיים לסביבה, ירוקים ומתפרקים. יתרון נוסף זה כמובן כי כלים חד פעמיים זולים למדיי ומגיעים בכמויות גדולות. כלומר ניתן לרכוש כמות דיה של כלים חד פעמיים גם אם מספר האורחים גדול. כלים אלה כוללים: תחתיות לכוסות, סכו"ם, צלחות ועוד.

כלים חד פעמיים זה אחד הדברים הכי שימושיים שיש. גם כשיוצאים לפיקניק או לעשות על האש עם המשפחה אחד המצרכים שישר חושבים עליו זה על הכלים חד פעמיים. כלים חד פעמיים כוללים סכו"ם, צלחות מפלסטיק ונייר, כוסות לשתייה חמה וקרה, תחתיות לכוסות וגם מוצרי אריזה חד פעמיים. למי מתאימים כלים חד פעמיים? חברות קייטרינג, חברות קד"מ והפקת אירועים ולכל בית ישראל.

כל פעם אחרי שאנחנו אוכלים בבית כל המשפחה יש את הויכוח הקבוע מי ישטוף כלים. וכל פעם אני אומר לאמא שלי חבל שאנחנו לא אוכלים בכלים חד פעמיים. אז נכון שזה לא הכי נח בעולם אבל לפחות נמנע משטיפת הכלים המעצבנת הזאת בסוף! אם כי יש לציין שאנחנו דווקא לאחרונה כן משתמשים בכלים חד פעמיים, בעיקר בכוסות ואפילו תחתיות לכוסות כדי שלא יישאר סימן, במקום כל שנייה לקחת כוס חדשה כדי לשתות, אנחנו משתמשים בכוסות חד פעמיים.

כלים חד פעמיים יכולים לבוא באופן חלק, לבן, הכי פשוט ויכולים גם להיות צבעוניים וססגוניים לימי הולדת ולילדים. העלות אינה יקרה, היעילות נפלאה. ניתן להשיג אותם בחנויות מיוחדות לכך (וכן, ישנן כאלו) ובסופרים שונים, בעיקר ברשתות הגדולות. הביקוש הרב לכלים חד פעמיים גורם לכך שגם בחנויות ובמכולות הקטנות מוכרים כלי חד פעמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה