יום ראשון, 16 במאי 2010

בתי מלון בצפון

בתי מלון מחולקים לפי אזורים בארץ (בתי מלון בצפון, בדרום וכו'..), ניתן למצוא בית מלון בעזרת מנוע החיפוש ובכך לחסוך את קבלת הרשימה המלאה. בישראל קיימים מגוון בתי מלון מכל הסוגים והמינים, ממלון דלוקס של חמישה כוכבים+ הכולל בריכות שחייה, מאות חדרים, אולמות אירועים, פעילויות לרוב, לובי מפואר, שירות חדרים וכדומה. הבתי מלון בצפון ובדרום הם הפופולריים ביותר.

בתקופת הקיץ ובימי החגים, מחירי החדרים בבתי המלון עולים פלאים, בהתאם לביקוש. לעומת זאת, בתקופות החלשות יותר, בעיקר בחורף, מחירי החדרים יורדים בעשרות אחוזים וניתן למצוא דילים זולים מאד. בתי מלון בצפון בד"כ זולים יותר מבתי המלון באילת ובת"א. ומי שמעוניין בחופשה רגועה ושלווה יותר סביר להניח שיילך לכיוון של בתי מלון בצפון.

אזור הצפון הוא כנראה האזור היפה ביותר בארץ. הנופים ירוקים ומרהיבים, נחלים זורמים, יש המון מקומות לטיול באווירה פסטרולית, ובכלל האווירה שקטה ורגועה. לכן אין זה פלא שגם יותר אנשים אשר רוצים לצאת לחופשה בבית מלון יוצאים לבתי מלון בצפון. האטרקציות בצפון הכוללות טיולים ביערות, רכיבה על סוסים ונפף הררי מדהים הינו גורם משמעותי לכך שיותר אנשים יוצאים לנפוש בבתי מלון בצפון.

כאשר אתם מתכננים טיול הדבר הראשון שאתם בודקים הוא בתי מלון, בודקים את רמת הכוכבים המדורגים במלון, המלצות שונות ולעתים החופשה כולה מתוכננת סביב בית המלון הנבחר. אם בחרתם ללכת על אזור הצפון הרי שתמצאו לא מעט בתי מלון בצפון המציעים לכם את מיטב הפינוקים האפשריים. כמו בכל מקום גם הבתי מלון בצפון "מדורגים" לפי מספר הכוכבים, כאשר מלון 5 כוכבים נחשב למלון טוב ואיכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה