יום שני, 5 ביולי 2010

קיאקים

שייט קיאקים הוא המקום האהוב ביותר עבור ילדים ואין זה הפלא, שייט קיאקים משלב את כל מה שילדים אוהבים, מים, ספורט והנאה. זוהי אטרקציה מאוד מושכת ומאתגרת עבורם. בכלל שייט קיאקים זהו אחד הבילויים האהובים ביותר עבור הישראליים בכלל ולא רק לילדים. ישנם לא מעט מקומות בארץ שניתן לעשות שייט קיאקים, כאשר רובם נמצאים בצפון שם נמצאים רוב הנהרות והמקומות המסעירים.

שייט קיאקים הפך בשנים האחרונות לאטרקצייה מאוד פופולרית פה בארץ. ניתן לעשות זאת בכל מקום, בים, בנהרות, בכנרת, בירקון וכו. כך שאם אתם מתכננים חופשה מסויימת, אולי כדאי שתקחו בחשבון גם שייט קיאקים. אין ספק שזה ישדרג את החופשה שלכם פלאים ולא תצטערו אפילו לרגע אחד. זוהי חוויה מהנה וספורטיבית לכל המשפחה המשלבת בתוכה בין היתר חוץ מהחתירה עם הקייאק, גם טיול בטבע.

תמיד כשהיינו נוסעים לאילת היינו מתלהבים מכל הפעילויות המגניבות של האבובים, בננות, סירות מנוע וכדומה, אך החלטנו שבפעם הבאה שנילך נגוון קצת ונעשה שייט קיאקים בעצתו של אחד החברים. האמת שזה נשמע רעיון פנטסטי, שייט בקיאקים באמת יכול להיות חוויה מגניבה ומרתקת, קראתי קצת באינטרנט והבנתי שזה באמת אחת האטרקציות המבוקשות בארץ וזו חוויה בלתי נשכחת.

מי שרוצה לעשות שייט קיאקים אבל לא להשתולל יתר על המידה עם הקייאק, אלא לחתור בנאה, ברוגע ובשלווה, יוכל לעשות שייט כזה בכנרת ולהינות מהנופים הירוקים ולשחות בכייף במי הכנרת הנעימים. ישנם גם לא מעט אנשים שעושים קיאקים בירקון, אני אישית לא ממש ממליץ היות והמים שם מטונפים להחריד וחלק מההנאה בקייאק זה גם להתרטב קצת מהמים לדעתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה